رئیس مرکز بهداشت مهاباد گفت: این شهرستان دارای ظرفیت تزریق ۱۰ هزار دز واکسن کرونا در روز است.

قاسم امینی رئیس مرکز بهداشت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: هم اکنون ۸۰ پایگاه شهری و روستایی در مهاباد آماده تزریق واکسن و ارائه خدمات ویژه واکسیناسیون هستند.

امینی افزود: تاکنون ۴۶ درصد افراد واجد شرایط این شهرستان هر ۲ دز واکسن را دریافت کرده اند که امیدواریم این روند در روز‌های آینده با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.

این مقام مسئول اذعان کرد: بیش از ۵۶۰ نفر در مهاباد به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

امینی با بیان اینکه امکانات مطلوبی برای واکسیناسیون در مهاباد راه اندازی شده است، اضافه کرد: اکنون که شرایط مناسب برای دریافت واکسن فراهم شده شهروندان از این فرصت برای نجات جان خود و همنوعان استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان هم اکنون در وضعیت نارنجی مقابله با کرونا قرار دارد، تاکید کرد: شهروندان در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و همچنین فاصله گذاری اجتماعی در کنار دریافت واکسن باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

افراد بالای ۱۸ سال که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند باید در اسرع وقت با ثبت نام سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و پس از دریافت پیامک، نسبت به تعیین زمان و مکان تزریق واکسن خود اقدام کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.