رئیسی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم مبارزه با فساد را پیگیری خواهد کرد، اظهار داشت: مردم فساد را نمی‌پذیرند.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان صبح چهارشنبه در جلسه هیأت دولت با تأکید بر اینکه مبارزه با فساد به نوعی شرط ضمن رأی مردم به این دولت بوده است، گفت: حتماً باید نسبت به احتمال بروز فساد حساس باشیم و به هیچ وجه از مبارزه با مصادیق آن غفلت نکنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه بستر‌ها و زمینه‌های فساد کم و بیش در همه دستگاه‌ها وجود دارد، افزود: یکی از زمینه‌های بروز فساد، موضوع بکارگیری نیروی انسانی است، لذا در جذب نیرو باید صرفاً بر کارآمدی و صلاحیت‌های قانونی و شرعی تمرکز کرد و به همکاران خودمان نیز تأکید کنیم که از بکارگیری افراد به صرف آشنایی و رفاقت و بدون توجه به شایستگی‌ها خودداری کنند.

رئیسی خطاب به اعضای هیئت دولت تأکید کرد: باید به شدت مراقبت و صیانت نمود تا در زیرمجموعه شما هیچ فسادی رخ ندهد.

رئیس جمهور تصریح کرد: در جا‌هایی که فضاسازی نسبت به انتصابات رخ می‌دهد، اگر این فضاسازی‌ها صحیح نیست، از عملکرد خودتان دفاع کنید، اما توجه داشته باشید که شایسته‌سالاری در دولت سیزدهم صرفاً یک شعار نیست، بلکه بستر و مبنای کار است و اگر انتقادات به یک عملکرد یا انتصاب شما صحیح است، باید سریعاً اصلاح کنید.

رئیسی با تأکید بر ضرورت اخذ نظر دستگاه‌های نظارتی مختلف پیش از بکارگیری افراد، خاطر نشان کرد: مبارزه با فساد و توجه به شایسته‌سالاری از اصول اساسی دولت در عمل است. اما آنجا که کار خود را درست انجام داده‌ایم نباید تحت تأثیر فضاسازی‌ها قرار بگیریم.

رئیس جمهور با بیان اینکه اگر فسادی در مجموعه دولت محرز شد اول مسئولان با فرد خاطی برخورد کنند و سپس او را برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی نمایند، گفت: بنده هیچ خط قرمزی ندارم؛ نه دفترم، نه معاونینم و نه وزرا هیچ کدام خط قرمزی برای بنده نیستند.

رئیسی اضافه کرد: بنده تلاش کردم همکارانم را از میان افراد پاکدست و ضد فساد انتخاب کنم. پاکدستی افراد دور این میز را تا کنون احراز کرده‌ام و در ادامه کار نیز باید نظارت و مراقبت لازم را به عمل آوریم.

رئیس جمهور تاکید کرد: در دولت سیزدهم برای اولین بار در انتصابات سطوح عالی علاوه بر استعلام از مراجع اطلاعاتی، از مراجع نظارتی دیگر مثل سازمان بازرسی و دیوان محاسبات نیز استعلام افراد اخذ می‌شود.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح جمع‌آوری و اقدامات حمایتی از متکدیان، گفت: دولت موظف است مانع از سوء استفاده از کودکان و وارد آمدن آسیب‌های روحی و اخلاقی به آنان در کار‌هایی نظیر تکدی‌گری شود؛ لذا از شهرداری‌ها برای سامان دادن به این وضعیت حمایت می‌کنیم.

رئیس جمهور در ادامه با تأکید بر ضرورت پیگیری اجرای مصوبات سفر‌های استانی، گفت: نتایج و ثمرات سفر‌های استانی در اجرای مصوبات این سفر‌ها آشکار می‌شود و ضرورت دارد که اجرای این مصوبات به طور جدی پیگیری شود.

رئیسی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های کارخانه کاغذ مازندران، اضافه کرد: با توجه به مشکلاتی که در زمینه تأمین کاغذ در کشور وجود دارد و از سوی دیگر توانمندی‌های کشور در زمینه تولید کاغذ باید هر چه سریع‌تر نیاز‌های کارخانه کاغذ مازندران و کارخانه دیگری که در استان فارس قرار دارد، تامین شود تا مشکلات موجود در بازار کاغذ برطرف گردد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری اینکه بنده همواره بر ضرورت نشست و گفتگو با اقتصاددانان از جمله کارشناسان اقتصادی که حتی از نظرات مخالف با دولت دارند، تأکید داشته‌ام، اظهار داشت: برگزاری نشست‌های مشورتی با صاحب‌نظران اقتصادی و اخذ نظرات و انتقادات آنان اقدام مبارکی است که می‌تواند تصمیمات و اقدامات دولت را پخته‌تر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
این وزیر بهداشت از همون روز اول وقتی هنوز مهر حکمش خشک نشده برای مردم خط و نشان میکشد معلوم نیست هدف اصلی‌اش چیست! آقای رئیسی لطفا شما جلوی قلدری ها را بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
مرد حسابی :بافت وژن و ارث روابط در بین زعمای قوم بافتی قشری واندرونی بیرونی ومحرم ونامحرم و یکه شناسی وانحصاری و سهمی و........است !!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۲ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
دمت گرم
یا همه مردم و مسئولین با هم تحریما رو تحمل میکنن یا هیشکدوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
تحمل کنند؟؟؟ خیلی وقته که مردم بریدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
مردم تحمل میکنند؟؟؟ خبر نداری که خیلی وقته مردم بریدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
دورود بر سید ابراهیم رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
مملکتی که فامیل بازی و رفیق بازی ورداشته به این آسونیا درست بشو نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
چرا از تجمعات ضد واکسن اجباری چیزی ننوشتید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
شما نخوندین،یا نبودین.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
همین که یه نفر بگه: به من گفتن وزیر کار میخوای بشی یا وزیر بهداشت یا شهردار تهران، من شهرداری را انتخاب کردم یعنی اوج الفساد(همه تخصص ها را که نداری)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
آه و واویلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
فساد و پولشویی مدیران و مسئولان یک کشور عامل ایجاد فقر هست و اگر همین روند ادامه پیدا کنه، فقر موجب از بین رفتن ملت ها و دولت ها خواهد شد و هویت و ماهیت وجودی کشور ها از بین میره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
هیچ مسوولی به مردم اهمیت نمیدن چند نفر اینجا مشکله بیماری دارن چند نفر مشکله مالی دارن چند نفر هزارو ی جور مشکل دارن؟پس کجاست دولت بیاد حل کنه این گوی و این میدان با حرف نمیشه مشکلات رو حل کرد مردم تلاش میکنن مسوولین سود میکنن اون اقا زاده میشینه تو لامبورگینی تو بوگاتی به ملت میخنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
خسته نشدی از شعار اگر راست میگی اون وزیر نفت رو برکنار کن راستی نظرت در مورد ریاست استاندارد چیه و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
تند نرو.....الکی شلوغ نکن....موقع زنگنه کجا بودی.....این شعار نیست،یعنی حذف میشین،واگر متن رو درست خونده باشی،گفتن، اگر اون ازمون استخدام،مربوط به دوره قبل بوده و این دوره انتصاب شده،توضیح بدین و شفاف ساری کنین،و گرنه عزل کنین،که چند تا رو عزل کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
علي بركت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
نه يارانه نه کمک معیشتی نه سهام عدالت خداوکیلی عدالت کو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
از مسئولین دولت فعلی تقاضا دارم در عزل و نصب مدیران که با سرعت بی نظیری در حال انجام است، از روی جنازه ی مدیران قبلی رد نشوید. اگر احساس می کنید جرمی مرتکب شده اند اول آنها را به مراجع قضایی معرفی کنید اگر ناکارآمدی، فساد، ضدانقلاب (در مقابل انقلابی) و ... ثابت شد بعدا اعلام فرمایید. تغییرات از اختیارات شماست اما ایجاد چند دستگی و کم کردن وفاداری به کشور ، کاری نابخشودنی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
خیلی زوده برا از کوره در رفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
تا حالا که همه چی در حد شعار و شعار و شعار بوده و مردمم در فقر و فقر وفقر و فلاکت دست وپا میزنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
این چه مسخره بازیه که جدیدا وزارت راه و شهرسازی در آورده برای مسکن حمایتی؟چرا میگن کسانی که در تهران ساکن هستن ودر خواست برای بومهن،رودهن،و دماوند رو دادن مردود اعلام میشه و فقط هشتگرد،پرند و شهر جدید ایوانکی تعلق میگیره؟!!وقتی من در تهرانپارس در شرق تهران مستاجر و ساکن هستم و کارم هم همینجا است چطور میتوانم برم سمنان یا کرج؟چرا مردم رو اذیت میکنید و روی گردان از این دولت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
به عمل کار برآید به سخنرانی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
اگه فقر و فلاکت را درست کنبن و مردم در رفاه باشند فساد هم از بین میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
خسته نباشی ، لطفا به من زمین رایگان بده خودم یه خاکی به سرم می کنم . بابا چهل سال دربه دری دیگه خسته شدم . هر کاری می کنم تا بلکه زمین تهیه کنم قیمت ها نجومی میره بالا و پس انداز آن سال من میشه پول تو جیبی . اکنون که حتی تو دهات هم زمین شده میلیاردی من بد بخت حتی تو قبر هم مسکن دار نمیشم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
از ۴۰ سال قبل شروع کردی؟؟؟؟؟این تورم نهایت ش چندین سال هست.....بهانه نیار تلاش ت رو بیشتر کن....تازمانیکه مقصر رو کسی بدونی درست نمیشه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
گرانییییییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
یعنی بین فقر و فساد باید حداقل یکی از گزینه ها را انتخاب کنید در غیر اینصورت شما برنده هر دو گزینه خواهید بود!!
ضمنا" اگر خط قرمز ندارید ،از آقای رستم قاسمی سوال کنید از روزی که وزیر راه شده برای وضعیت اسفبار جاده های کشور چه اقدامی انجام داده است؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
بسیاری از آموزشگاههای آزاد تحت نظارت وزارت ارشاد و فنی حرفه ای، به طور وسیعی اقدام به مدرک فروشی میکنند با سوءاستفاده از شرایط کرونایی، چون امتیاز آزمون و نمره کاملا به این اموزشگاهها (موسسات فرهگی و هنری) داده است و تستها هم به صورت فایل پی.دی.اف آماده با جواب و با قبلیت سرچ است و عملا هیچ آموزش قانونی (2000 ساعت مثلا) داده نمیشود، افراد به صورت نمایشی و صوری چند جلسه کلاس میاند و برخی اصلا، دفاتر حضور غیاب ساختگی است، جزوه ها برای نمایش است، هیچ مهارت اموزی نیست! نمرات پولی میدهند و تضمین قبولیی 100% برای گرفتن مهارت رشته های به اصلاح هنری! واحدهای درسی در مدارس خصوصی فروخته و دیپلم صادر میشود. این فساد بزرگ و خطرناک برای آینده علمی و سلامت نهادهای کشور که افراد نالایق اشغال میشود! دو سال گذشت، کی میخواهند جلوی این فساد را بگیرند؟! در حالی باید دو مرتبه ازمون عملی و کتبی متمرکز انجام شود بدون دخالت آموزشگاههای خصوصی. موسسات متخلف لغو مجوز و مسئولان خاطی و کسانی وظیفه قانونی نظارتی شان انجام ندادند مجازات کنند.
چرا اصحاب رسانه و دیگران این هشدارها را به مسئولان نمیرسانند؟!
Canada
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
چرا متوجه نمیشوید
ایشان میگویند برای ملت تحمل فقر بیشتر از تحمل فساد اقتصادی است
در این سه ماه واقعا به اندازه چند سال کار کردند
اجازه بدهید .تمام مشکلات 8 ساله را برطرف خواهند کرد
شعبده باز که نیستند که مشکلات دولت روحانی را عیب کنند
صددرصد موفق میشوند با توکل بخدا و حمایت ملت
دولت روحانی سنگی را در چاه انداخته اند که
چهل عاقل نمیتوانند بیرون اوردند
کانالهای معاند .شایعه کردند که اگر به رییسی رای دهید
دیوار در پیاده رو برای جداسازی زنان و مردان میسازد
به اینخاطر روحانی رای اورد .دست پخت اینور اب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
جناب رییسی بطور خلاصه میگم خدمت شما.شعار زیبا زیاد است ولی عملگرایی بسیار ضعیف است و بس.پارتی بازی در دولت شما هم زیاد است.از کارهای وزیر نفت گرفته تا ...
Iran (Islamic Republic of)
Mahmood.es
۲۰:۰۹ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر...بیش از ۱۲۰ روز از دولت جدید میگذره ولی هیچ تغییری در کاهش قیمت اقلام اساسی نشده.سفره کارگران هرروز کوچکتر میشه...چرا هیچ کس پیگیر نیست...کارگرها به چه چیزی محکوم هستند که اینطور شرمنده خانوادهاشون میشن...توروخدا پیگیری کنید چی شد ..صدای مظلومان...چی شد آن همه وعده آن همه قول و قرار....شما را به تمام مقدسات قسم میدم حداقل به صورت نمادین حداقل برید پیگیری کنید حداقل برای چند دقیقه دلمون خوش بشه واسه پیگیری...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
شما فقط هرکاری میکنی فیلم بگیر بذار فضای مجازی دوره بعدی بدردت میخوره
پ ن : لطفا فقط حرف نباش، مردم منتظر نتیجه کار شما در زندگیشون هستند و خودشون میفهمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
جناب ریس جمهور محترم با یک کار جهادی و انقلابی تولید خودرو را به مرز ده ملیون در سال برسانید و شهرها و شهرک‌های قطعه سازی را در گوشه گوشه و جای جای این سرزمین گسترش دهید.
یقینا خودروسازی از صنایع راهبردی و کلیدی هر کشور است.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۵۲ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
بداد گرانی ها برسید
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس مرکزی
۱۹:۴۸ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
خطوط لوله نفت توسط دشمنان اقتصاد این کشور دزدیده میشوند خواهشاً با پهپاد ها این رگها و شهرکهای حیاتی کشور چک و بررسی شوند.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۹:۴۶ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
یقینا ریسی با تلاش و پشتکارش میتواند ایران ما را به ابر قدرت تبدیل سازد .
با صدها استان و هزاران دانشگاه و درمانگاه و پژوهشگاه و شهرها و قطب‌های صنعتی و آموزشی و پژوهشی و آبادی سواحل و بنادر و ترانزیت و حمل و نقل و تجارت و گردشگری و و افزایش شهرهای فناورانه و شهرهای فناوری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
شعار نده عمل کن چهارسالت میا کی این کار کرد کی آن کار نکرد
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۹:۳۳ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
سریعتر به مذاکرات برگردید +++
مذاکره نکنید_ _ _
France
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
فعلا که هم فساد هست و هم فقر... البته متاسفانه به دروغ فساد ستیزی میشود ولی در عمل میبینیم استخدام ها و سایر فسادها را
Canada
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
حالت بده
یا توهم زدی یا مشکل روح و روان داری
بنفع ات است که بستری شوی
اگر بیمه درمانی داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
مردم تحمل هیچکدام را ندارند ولی بهشان تحمیل میشه به زور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
یه جوری میان اینجا نظر میدین که الا رییس جمهور نشسته داره میخونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
رئیسی درود بر شرفت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
اقای ریئسی جلوی وزیر نفتت را بگیر تا با پارتی بازی دختر نماینده را استخدام نکنه عمل کن نه شعار بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
مردم فقرو تحمل نمیکنن چرا نسخه میپیچی برای خودت
France
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
دقیقا چرا همش باید یه چیزی از اینارو تحمیل کنیم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
" الله اکبر "

درود بر مردان خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
یعنی مردم باید فقر را تحمل کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
رئیس جمهور عزیزم
یکی از مهمترین عوامل فساد همین فقر و سختی های معیشتی است
شما مشکل فقر رو حل کنید فساد خیلی کمتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
حرف مفت نزن. اتفاقا اونایی که اختلاس می‌کنند و رشوه می‌گیرند از اون قشر مرفه و بی دردند. بیخود مردم فقیر رو به دزدی متهم نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
شما فقر و سختی را درست کن فساد خودش درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
محمدصالح
۱۵:۰۳ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
درود بر رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
من فساد رو میپذریم - فقر و سختی نمیپذیرم جناب رئیس جمهور .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
من و خواهر زاده سه ماهه ام هم همینطور . فساد رو میپذریم اما فقر را نه . ما وضعمون خوب باشه چها رتا مسئول هم دزدی کردن اشکالی نداره . به درک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
آخه نابغه وقتی فساد هست چطوری میشه با فقر مبارزه کرد؟ وقتی طرف بانک رو بار کنه ببره، اون یکی تو یه بانک دیگه اختلاس کنه معلومه فقر و بدبختی مملکت رو میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۴:۳۳ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
با عرض سلام .از دولت و مجلس محترم تقاضا دارم واردات پوشاک خارجی که به تولید کننده داخل اسیب می زند و ارز کشور را نابود می کند را بشدت تمام بگیرد با تشکر از مدیر سایت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
همه باهم جلوی تمام واردات وصادرات را بگیرید تا کشور سریعتر نابودشود ازطرف ستادمختلسان کشور
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۴:۲۳ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
مردم چه بپذیرند چه نپذیرند شما کار خودتونا انجام میدید ...
مردم کیلو چند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
درست میگی و کارشون هم دزدی و غارت بیت المال هست که بدون توجه به حرف مردم ده ها ساله انجام میدن
Netherlands
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
این فساد از آسمون نازل نشده، مصبب خود فساد مسوولین ان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
و مسئولین هم عده‌ای از همین مردم
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۴:۱۵ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
من همون اول گفتم
اگر دولت هیچ کاری نکنه و ی گوشه بشینه همه چیز خود بخود درست میشه بخدا
مصداق بیت : آدمی امید بود به خیر کسان / مرا بخیر تو امید نیست شر مرسان .
Australia
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
بستگی داره فساد از نظرت چی باشه
مثلا تا چن هزار میلیارد اشکال نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
ما ک تو این چن ماهی چیزه خاصی ندیدیم اوضاع بدتر شده
ب خدا از روی دوتا بچم خجالت میکشم روح و روانم ب هم ریخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
فسادفقر وفقرفسادمی آورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
تحمل فسادوفقرهردوسخت است دولت ها برای این تشکیل می شوند تا امنیت از همه لحاظ ایجاد کنند وعدالت را برقرارنمایند
Iran (Islamic Republic of)
اصفهانی
۱۴:۱۰ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
با عرض سلام .از دولت و مجلس محترم تقاضا دارم واردات پوشاک خارجی که به تولید کننده داخل اسیب می زند و ارز کشور را نابود می کند را بشدت تمام بگیرد با تشکر از مدیر سایت .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۰۰ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
مردم شاید فقر و سختی‌های معیشتی را تحمل کنند، اما فساد را نمی‌پذیرند !!!! ای عجب مش رجب !!!! خب اکثر فسادها از فقر و سختیهای معیشتی در جامعه مدنی بر می خیزد هر دو به همدیگر رابطه دارند جناب رئیس جمهور محترم خردمند عادل کارآمد مردمی فرهیخته . ومن الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
آره تو راست میگی. خاوری بیچاره هم از سر نداری به اختلاس افتاد. اصلا طبق نظر جنابعالی فقرای دزد و پولدارها مومن و آبرودارند. خوبه؟ اینجوری راضی شدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
اقای رئیسی شما با شعار مبارزه با فساد اومدی و ما بهتون رای دادیم.از شما انتظار میرفت در مقابل دستور استخدام دختر نماینده مجلس واکنش مناسب و درخور بدید.کسی که در ازمون اون وزرات خونه قبول نشده بود و معدل بالایی نداشت درنتیجه شایسته نبود.ما منتظر عمل هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
ای بابا اون که مدتهاست تموم شده......چقدر تاخیر داری،بعد هم اینا پذیرش شده از زمان آقای زنگنه هستن،که تعداد شون خیلی زیاد هست،و به‌هر حال باید تایین تکلیف بشن،نه استخدام..... چون روال قانونی نبوده،ولی باید رسیدگی اصولی بشه.......
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۲۴ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
سلام خدا قوت
فساد را مردم تحمل نمیکنند
گرانی را چی؟
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۳:۵۱ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
خوش تیپ عامل اصلی گرانی فساد اقتصادی است وقتی فساد اقتصادی ایجاد میشود تورم هم ایجاد میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
هر چی بدبختی و فقره از همین فساده. در ضمن رییسی گفت مردم شاید فقر را تحمل کنند نگفت حتما فقر رو تحمل می‌کنند. من نمیدونم چرا یه عده بدون اینکه خبر رو بخونند نظر میدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
جناب رييسي! فعلا كه داريم هم فقر و سختي‌ها رو تحمل مي‌كنيم هم فساد مسئولين و آقازاده‌هاي بي مصرفشون رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
دیگه فقر را هم تحمل نمی‌کنیم.آخه تا کی؟عمر و جوونیمون هدر رفت.اگه نمی‌تونید برید کنار.نظام از سر تا پا فقط شده شعار و از عمل خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۳:۱۳ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
پذیرش فقر ونداری یعنی پذیرش فساد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
برای بار صدم: لطفا فقرا رو به دزدی و فساد متهم نکنید. اتفاقا قشر ضعیف جامعه آبرودارترین جامعه‌اند. اونی که اختلاس میکنه محتاج نون شب نیست. گردن کلفتها رشوه میگیرند و اختلاس می‌کنند. حتما میخوای بگی خاوری بینوا از سر فقر و بیچارگی اختلاس کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
بعد چندین ماه بایارانه کل خانواده ۱کیلو گوشت خریدیم..متاسفم اقتصاد مریض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
بکارگیری بازنشستگان را قانون منع کرده است.در زیرمجموعه شما نباید خلاف قانون عمل کنند.رسیدگی فرمائید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
انشالله خدا کمکت کنه آقای رئیسی که هرچه زودتر موفق به حل مشکلات مردم بشید هر ایرانی ای از حل مشکلات کشورش خوشحال میشه به دست هرکسی که باشه و هر دشمن ایرانی هم ناراحت میشه امیدوارم موفق بشید دل ایرانی ها رو شاد و دل دشمنان ایران و دشمنان اسلام واقعی رو خون کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
پس لطفا این مخبر را به دلیل به سرانجام نرساندن (حالت خوشبینانه! ) واکسن برکت برکنار کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
خجالت نمیکشی این حرفو زدی؟ براچی باید تو فقر و بدبختی باشیم وقتی تو یه کشوری بزرگ شدیم که ۹درصد منابع دنیا در اختیار ماست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
تو بکش بسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
خودش تو ناز و نعمت غرق شده این بیسواد ابتدایی بعد نسخه تحمل را برای ملت تجویز می کنه
Romania
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
فقر رو تحمل کنیم؟؟؟؟! صبح به خیر حجت الاسلام
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۳۶ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
از همون اولش میدونستم هیچی تو کلاهت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
در قلم و مغز ناامید و منافق تو چیزی هست؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
ریاست محترم جمهور نویدادامه تحمل فقر وتنگندستی رابمردم میدهید مبارک باشه واقعا که!!!!!!.گفتید حقوقها حق الناس است وباید برابر نرخ تورم افزایش یابد ولی متاسفانه فراموش کردید تابوده همین بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
بله چون بیسواد و ناتوانه

فرد بیسواد و ناتوان برای فرار از مسئولیت سعی می کند که مردم را به پذیرش وضع موجود ترغیب کند
چون هنر دیگری ندارد
Canada
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
"مردم شاید فقر و سختی‌های معیشتی را تحمل کنند" الان منظورش این بود دیگه منتظر نباشید اوضاع خوب شه. همینه که هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
فقر وسختی زندگی تا کی تحمل کنیم عمر یک انسان مگه چقدر هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
فکر کردن ماهم مثل خودشان 90سال و100 عمر میکنیم اقا ما زیاد عمر کنیم 50،60ساله که نصفشا تا حالا اینا تلف کردن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۲۴ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
ما یکسال منتظر می مونیم تا ببینیم: مافیاهای گردنکلفت رانتخوار لاستیک و سیمان وآهن و گوشت و کاغذ و کوه و دشت وجنگل و ارز و سکه و بورس و بیت کویین و اوووووووه الی ماشالا خیل این انگل های جهنمی فاسد، رفتنی وجراحی میشن یانه؟؟؟ مردست وقولش.(یاحق)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
مثلا بعد صبر میخای چه کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
جواب۱۷:۵۹ :این صبرازجنس همراهی و امیده. چون (سیدرئیسی)خودشان از جنس انسان(حق)است وقاضی القضات قوی سابقه سرسخت کشور.وغلبه وموفقیت فساد ستیزی اش،تضمین است.(یاحق)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
بازهم صبر
آخرین اخبار