مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت پرداخت طلب کالدرون توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر علی حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده کالدرون اظهار کرد: زمانی که رای صادر شود هر کدام از طرفین وظایفی دارند. به هر حال طلبکار باید شماره حساب خود را اعلام کند. وکیل کالدرون و خواکین برای ما شماره حساب‌ها را از سوئیس ارسال کرد. با توجه به اینکه واریز پول به بانک سوئیس مشکل دارد برای  همین مدیران باشگاه از من خواستند تا شماره حسابی از وکیل این ۲ مربی در ترکیه بگیرم.

او ادامه داد: من نتوانستم با وکیل کالدرون و خواکین تماس بگیرم، اما با این مربیان، پسر و مدیربرنامه کالدرون توانستم ارتباط برقرار کنم. البته نتوانستم شماره حسابی در ترکیه از آن‌ها بگیرم. ان شا الله ما بتوانیم طلب این مربیان را از طریق بانک سوئیس پرداخت کنیم.

خواکین شماره حسابی در ترکیه ندارد 

حسینی درباره همکاری نکردن کالدرون و خواکین با باشگاه پرسپولیس گفت: این مربیان همان ابتدا که رای فیفا را گرفتند، شماره حساب بانک سوئیس را اعلام کردند. شاید نمی‌خواهند انعطافی نشان بدهند و طبق قانون و رای می‌خواهند عمل کنند. ضمن اینکه من با خواکین صحبت کردم و او گفت که من اروپایی هستم و اکنون در ایران حضور دارم، اما شماره حسابی در ترکیه ندارم تا به باشگاه پرسپولیس بدهم. طلب برانکو و بودیمیر را کم کم پرداخت کردیم و واریز پول پروسه طولانی مدت دارد.

او درباره زمان پرداخت طلب کالدرون و خواکین گفت: تامین منبع از سوی صدری انجام شده و به احتمال زیاد همکاران مالی باید این کار را انجام بدهند، من کار مالی انجام نداده‌ام.

اطلاعی از مجوز بانک مرکزی برای پرداخت طلب کالدرون ندارم 

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا مجوز بانک مرکزی برای باشگاه ارسال شده، بیان کرد: نمی‌دانم. وقتی پول پرداخت شد باید فیش‌های پرداختی را به فیفا بدهم و بتوانم پنجره نقل و انتقالاتی را باز کنم.

مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا AFC با این باشگاه برای صدور مجوز حرفه ای  مکاتبه‌ای داشته، بیان کرد: ما با فیفا و دادگاه CAS مکاتبه داریم، اما با کنفدراسیون فوتبال آسیا ارتباطی نداریم. همه مکاتبات ما با AFC از طریق فدراسیون فوتبال است. ما نامه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا نگرفته‌ایم.

حسینی درباره اینکه بعد از صدور مجوز مشروط اعلام شد، اگر تا ۳ ماه دیگر الزامات رعایت نشوند، این مجوز لغو می‌شود، گفت: یک کمیته مستقل تشکیل می‌شود که مورد تایید AFC است و مسئولیت صدور مجوز را بر عهده دارد. اکنون مجوز را برای ما صادر کرده‌اند و گفته‌اند یکسری نواقصی وجود دارد. جلسه امروز در مورد همین است. ما تا این لحظه نمی‌دانیم چه نواقصی داریم. نواقص به ما اعلام می‌شود و بعد از آن AFC تایید می‌کند، معمولا ۲ نفر از آلمان به ایران می‌آیند و ممیزی می‌کنند، اما تا این لحظه نمی‌دانیم چه نقصی داریم.

امسال اطلاعی از وضعیت نقص مدارک مجوز حرفه ای نداشتیم 

او تصریح کرد: تفاوت حرفه‌ای سازی امسال با سال‌های گذشته این است که هر سال اگر مدرکی رد می‌شد، برای من پیامی می‌آمد که فلان مدرک شما رد شده است. من مطالعه می‌کردم که نقص باشگاه چه بوده و بعد می‌توانستم مدرک رفع نقص شده را آپلود کنم؛ یعنی دقیقا می‌دانستیم چه مدرکی دارای نقص است و رفع نقص می‌کردیم، اما امسال اصلا این طور نبود و مدارک ما به طور کامل تایید نشده است.

۴۵  نامه برای پرداخت پاداش آسیایی ارسال شد 

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا باشگاه پیگیری جدیدی درمورد پرداخت بازی‌های آسیایی انجام داده عنوان کرد: در حال حاضر این موضوع انجام نشده است، اما فکر می‌کنم حدود ۴۵ نامه رد و بدل شد و مدام یک حرف را به ما زدند.

حسینی درباره اینکه این مبلغ چقدر است، خاطر نشان:مبلغ ۲ میلیون دلار بابت فینال سال گذشته که حدود ۵ درصد بابت مسئولیت‌های اجتماعی کم می‌شود. پاداش صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا هم باید دریافت کنیم که شامل ۵ برد در مرحله گروهی و یک برد در مرحله بعد است. هر کدام از پیروزی‌ها مبلغ ۵۰ هزار دلار که در مجموع فکر کنم ۳ میلیون و اندی دلار می‌شود. البته درست نمی‌دانم، چون جرایم انضباطی هم باید از آن کم شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار