نخبگان و مقام آوران علمی و فرهنگی ناحیه ۴ آموزش و پرورش کرج با امام جمعه ی مهرشهر دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، همزمان با هفته نوجوان و بسیج دانش آموزی تعدادی از دانش آموزان نخبه و دارای رتبه های برتر علمی و فرهنگی ناحیه ۴ آموزش و پرورش کرج همراه با مدیر و تعدادی از مسولین این اداره و والدین دانش آموزان با امام جمعه ی مهرشهر دیدار کردند .

 حجت الاسلام یدالله رضایی، امام جمعه مهرشهر در این دیدار ضمن تبریک روز نوجوان و هفته بسیج دانش آموزی به دانش آموزان و مربیان آنان موفقیت آنان را مرهون زحمات والدین و مربیانشان برشمرد و گفت: دانش آموزان ایران اسلامی با کسب عنوان و رتبه های برتر علمی و فرهنگی نه تنها می توانند در داخل کشور باعث مباهات والدین و مربیان خود باشند؛ بلکه با کسب سکوهای افتخار در عرصه های جهانی هم می توانند باعث سربلندی ایران اسلامی شوند.

او افزود: این دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور دارای جایگاه والایی هستند که باید قدر آن را بدانند و در راه رشد و شکوفایی هر بیشتر کشور پر تلاش و کوشا باشند.

در پایان این دیدار از نفر نفر از نخبگان و نفرات برتر مسابقات علمی و فرهنگی ناحیه چهار آموزش و پرورش کرج  نیز با اهدای لوح و هدیه نقدی از سوی امام جمعه مهرشهر تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.