معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی از رقابت ۸ تیم بسیجی در سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ هزاری معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی در مرحله استانی با اشاره به رقابت ۸ تیم بسیجی در سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال گفت: آمریکا برای رسیدن به اهدافش در جنگ نرم و روانی به منطقه خاورمیانه و کشور ما تمرکز کرده و سعی دارد با ابزار قوی رسانه، سینمای هالیوود و فضای مجازی در تغییر نگاه مردم و پاک کردن حافطه تاریخی آن‌ها تاثیر بگذارد.

او افزود: باید از فرصت‌های فضای مجازی برای انتشار و ترویج معارف اسلام و انقلاب فضای مجازی استفاده کنیم.

سرهنگ هزاری بیان کرد: ابراز قوی شعر، رمان، دست نوشته و وبلاک باید در اختیار ترویج این فرهنگ ناب قرار بگیرد که ما کمتر توانسته ایم از این ظرفیت استفاده کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی اظهار کرد: فضای مجازی بایستی به سمت و سوی ترویج فرهنگ اسلامی، مطالبه گری درست از این فضا و کمک به حل مسائل استانی پیش برود.

او ادامه داد: دو موضوع اصلی در این رویداد استفاده از فضای مجازی در زمینه معرفی ظرفیت‌های عظیم کشاورزی با تNکید بر محصولات استراتژیک و موضوع فرهنگی و اجتماعی، تحکیم بنیاد خانواده، افزایش جمعیت، ازدواج و فرزند آوری است.

سرهنگ هزاری با اشاره به اینکه اختتامیه این رویداد در هفته بسیج خواهد بود، اظهار کرد: از بین ۵۰ متاقضی شرکت در این رویداد، ۳۰ نفر در قالب ۸ تیم شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار