مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر گفت: بیشترین درمان معتادان در مراکز ترک اعتیاد صورت می‌گیرد و افراد مصرف کننده مواد مخدر می‌توانند با مراجعه به این مراکز مداوا شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آرزو منوچهری مدیر بهزیستی بهزیستی شهرستان بوشهر در جریان بازدید معاون فرماندار از کمپ ترک اعتیاد بیان کرد: اکنون ۴۶بیمار در این مرکز نگهداری می‌شوند که از این تعداد ۲۳ نفر ماده ۱۶ هستند که نیروی انتظامی آنان را در شهر جمع آوری کرده است و ۲۳ نفر هم ماده ۱۵ به شمار می‌روند یعنی خانواده‌ها و با همکاری خود بیمار برای مداوا به این مرکز آمده‌اند.

او افزود: اعتیاد به مواد مخدر، نه تنها خانواده‌ها بلکه جامعه را با مشکلاتی مواجه کرده است که باید مسئولان مربوط به صورت جدی در این زمینه تلاش‌ کنند.

مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر عنوان کرد: بیشترین میزان درمان معتادان در مراکز ترک اعتیاد صورت می‌گیرد و افراد مصرف کننده مواد مخدر می‌توانند با مراجعه به این مراکز درمان شوند.

هادی اخلاقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بوشهر هم ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف مرکز ترک اعتیاد و دیدار با بیماران بستری در این مرکز، در جریان روند بهبودی مراجعه کنندگان قرار گرفت و  مشکلات آنان را بررسی کرد.

او آمادگی خود را برای پیشبرد اهداف این مرکز اعلام و ابراز امیدواری کرد که دیگر مسئولان استان و شهرستان برای رفاه این افراد همکاری کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.