حجت‌الاسلام فاطمی بصیر گفت: تسهیل امور اداری برای تامین و واگذاری زمین به منظور ساخت خانه انتظار سرخه‌ای‌ها در سفر رئیس جمهوری حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به استان سمنان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه سرخه ابراز داشت: حدود شهر سرخه به اراضی کشاورزی محدود شده است و اکنون اهالی سرخه برای ساخت مسکن با کمبود زمین مواجه هستند.

وی ادامه داد: نامه‌نگاری‌ها برای تغییر کاربری اراضی کشاورزی برای توسعه محدوده شهر سرخه و تامین زمین برای ساخت خانه انجام شده است، اما روند اداری آن طولانی است و در عمل تا کنون کاری از پیش نرفته است.

وی بیان کرد: محقق نشدن تعهد در حجم انتقال آب آشامیدنی از استان تهران به سرخه از دیگر مشکلات اساسی شهر سرخه است و انتظار می‌رود از برکات سفر رئیس جمهوری دستور صریح برای تحقق تعهد حجم انتقال آب از استان تهران به سرخه باشد.

فاطمی بصیر با اشاره به قرارگیری شهرستان سرخه در مسیر زائران امام رضا (ع)، تصریح کرد: تکمیل و بهره‌برداری کامل از طرح مجتمع فرهنگی-تفریحی-خدماتی و گردشگری سرخه، نقشی مهم در تقویت زیرساخت‌های گردشگری این شهر دارد.

وی اضافه کرد: رونق گردشگری در شهرستان سرخه می‌تواند به اشتغالزایی و رونق اقتصادی در این شهر کمک کند و انتظار می‌رود تکمیل این طرح مورد توجه رئیس جمهوری در استان سمنان قرار بگیرد.

امام جمعه سرخه خاطرنشان کرد: تکمیل طرح‌های ناتمام و توجه به انتظارات مردم در اولویت برنامه‌های سفر رئیس جمهوری به استان سمنان باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.