جمعی از پرسنل اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان وبلوچستان دریک امر انسان دوستانه مقداری از خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

حیدر میرزایی مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  جمعی از پرسنل اداره کل تعزیرات حکومتی  برای مشارکت در امر انسان دوستانه اهدای خون در واحد سیار انتقال خون که در درب اداره کل مسقر شده بود حضور یافتند و در جهت کمک به همنوع، خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

وی  ضمن تقدیر از این عمل خداپسندانه همکاران اداره کل، گفت: جا دارد از زحمات پرسنل فداکار سازمان انتقال خون تقدیر و تشکر کرد که با همت و پشتکار خود تمام تلاش خود را میکنند تا وضعیت بحرانی کم خونی را در استان مرتفع سازند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان در ادامه خاطر نشان شد:با توجه به شرایط و وضعیت پیش آمده کنونی و کاهش ذخایر گروه‌های خونی در استان، ما باید با توجه به وظیفه شرعی و حس انسان دوستانه، به یاری همنوعان خود آمده و کمک کنیم تا روند درمانی بیماران مختل نشود.

وی در پایان بیان داشت: همچنین از مردم دیندار و عزیز استان در خواست دارم که مثل همیشه دست در دست هم دهند و در صحنه حاضر شوند و با حضور در سازمان انتقال خون و اهدای خون خود بتوانیم استان را از این شرایط بحرانی کم خونی خارج سازیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار