قایقرانان استان بوشهر در رقابت‌های مختلف خوش درخشیدند و توانستند چندین نشان به دست آورند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان کشور، در بخش کانوی یکنفره  هزار متر شایان حسینی از بوشهر با زمان ۴:۳۲.۴۸۰ دقیقه نشان طلا را از آن خود کرد.

محمد شکوری از گیلان با زمان ۴:۴۷.۱۸۰ دقیقه مدال نقره و کمیل خزایی از مازندران با زمان ۴:۵۳.۶۱۰ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.

در این رقابت‌ها ورزشکارانی از استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، زنجان، مازندران، کردستان، تهران الف و ب، گیلان، کرمانشاه، لرستان، هرمزگان، همدان، اصفهان، فارس، قزوین، البرز، خوزستان و مرکزی در این رقابت‌ها در مواد کایاک و کانوی یکنفره حضور داشتند.

همچنین مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان کشور بانوان با حضور ورزشکارانی از استان‌های بوشهر، مازندران، آذربایجان‌غربی، کرمانشاه، گیلان، لرستان، قزوین، تهران، البرز، اصفهان، هرمزگان، همدان، آذربایجان‌شرقی، کردستان، فارس، خراسان‌رضوی، یزد، خوزستان و چهارمحال و بختیاری در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

موفقیت قایقرانان بوشهری در مسابقات کشوری

قایقرانان در مواد کایاک و کانوی یکنفره رده سنی زیر ۲۳ سال و جوانان در مسافت هزار ، ۵۰۰ و ۲۰۰ متر به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان رقابت‌ها در رده سنی جوانان البرز با ۱۱۵ امتیاز قهرمان شد، تهران با ۱۰۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و بوشهر با ۹۴ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در رده سنی زیر ۲۳ سال نیز گیلان با ۱۱۹ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد، تهران با ۱۱۶ امتیاز دوم شد و البرز با ۹۳ امتیاز جایگاه سوم را به دست آورد.

موفقیت قایقرانان بوشهری در مسابقات کشوری

در مسابقات قهرمانی کشور پاراکانو نیز ورزشکاران بوشهر موفق شدند به یک نشان طلا و ۲ نقره دست یابند.

این رقابت هم در دریاچه آزادی تهران با حضور ورزشکارانی از استان‌های تهران، مازندران، البرز، هرمزگان، همدان، فارس، گیلان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و بوشهر برگزار شد.

قایقرانان در مواد KL۱، KL۲، KL۳، VL۱، VL۲، VL۳، TL۱، TL۲، TL۳ و در بخش بیماری‌های خاص، سندرم‌دان و اوتیسم در مواد TL۱ و TL۲ در مسافت ۲۰۰ متر به مصاف هم رفتند.

 پوریا لیراوی ورزشکار بوشهری در این مسابقات یک نشان طلا و یک نشان نقره به دست آورد و کاظم نوشادی نیز نشان نقره بر گردن آویخت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.