معاون اسناد پزشکی بیمه تامین اجتماعی گلستان در رابطه با نسخه های الکترونیک و هزینه های درمان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، بانویی در تماس با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: من یک بازنشسته تامین اجتماعی هستم که هم خود و هم همسرم درگیر بیماری قلبی هستیم، زمانی که به دکتر قلب مراجعه کردیم به ما گفته شده چون بیمه آنلاین نیست نمی‌توانیم قلب شما را اکو کنیم و باید اول هزینه اکو را با تعرفه آزاد پرداخت کنید و بعد تامین اجتماعی هزینه را به شما پرداخت کند.

او افزود: من و همسرم سالمند هستیم و توان پرداخت هزینه های درمان را نداریم، همچنین توانایی دوندگی برای گرفتن مبلغ بیمه بعد از پرداخت را نداریم، لطفا از مسئولان استان بخواهید فکری به حال ما کنند .


زینعلی معاون اسناد پزشکی بیمه تامین اجتماعی گلستان در این باره گفت: با توجه به شرایطی که بیمه تامین اجتماعی دارد ۲ بیمارستان بزرگ حکیم جرجانی در گرگان و خاتم الانبیا در گنبد کاووس تمام خدمات اکو و تست ورزش و... به صورت رایگان برای بیماران انجام می‌شود. 

او افزود: اگر بیماران به این مراکز دسترسی نداشتند می توانند به مراکز دانشگاهی مراجعه کنند که در آنجا هم خدمات با تعرفه دولتی  انجام می‌شود.

زینعلی ادامه داد: استان گلستان در زمینه بیمه آنلاین پیشرو است و بالای ۹۰ درصد پزشکان درسیستم  آنلاین ثبت نام کرده اند و به صورت الکترونیک نسخه تجویز می کنند.

او گفت:  آمارها نشان می‌دهد بالای ۶۰ درصد دارو و خدمات پزشکی در گلستان آنلاین انجام می‌شود و ما جزو ۳ استان برتر در این زمینه  هستیم.

زینعلی افزود: اگر مشکلی اینترنتی در زمینه پرداخت ها وجود داشته باشد هزینه درمان بیمار در سربرگ پزشکی که با تامین اجتماعی قرارداد داشته باشد را با تعرفه دولتی پرداخت می‌کنیم و ما بقی از سوی خود بیمار پرداخت می‌شود.

او گفت: اگر بیمار بیمه تکمیلی داشته باشد می‌تواند مابه تفاوت بیمه دولتی به خصوصی را دریافت کنند.

زینعلی ادامه داد: آمار نشان می‌دهد بالای ۹۹ درصد متخصصان قلب با ما قرارداد دارند و به صورت آنلاین قرارداد آن ها بسته‌می شود و هیچ مانعی برای اخذ منابع نداریم.

 

انتهای پیام/ق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.