نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: احیای مجتمع فرهنگی سینمایی در این شهرستان به عنوان قطب فرهنگی و هنری خوزستان امری الزامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید احمد آوایی، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور رفع مشکلات فرهنگی این شهرستان و جذب امکانات و اعتبارات با اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو شد.

او با بیان اینکه در این دیدار از مجتمع فرهنگی سینمایی به عنوان قطب فرهنگی و هنری خوزستان و با معماری ناب ایرانی از مراکز شاخص فرهنگی کشور یاد شد، افزود: با توجه به وضعیت نامطلوب این مجموعه به دلیل فرسودگی، نبود توجه و مدیریت صحیح خواستار جذب اعتبارات و امکانات جهت احیای هر چه سریع‌تر این مجموعه شدم.

آوایی در ادامه با توجه به فعالیت چشمگیر کانون‌های فرهنگی و هنری و همچنین انجمن‌های هنری بیان داشت: تامین ملزومات فرهنگی برای این گروه‌ها باید در دستور کار وزارت ارشاد قرار گیرد و با توجه به گستردگی دزفول و برخورداری از فرمانداری ویژه باید جایگاه اداره ارشاد شهرستان به معاونت اداره کل خوزستان ارتقا یابد.

به گفته نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی؛ در پایان این دیدار وزیر ارشاد دستور داد مساعدت‌های لازم در این زمینه صورت پذیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.