فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از عملیات مسلحانه تکاوران انتظامی استان در جنوب شرق کشور و کشف یک تن و ۲۰۲ کیلو گرم تریاک خبر داد.

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان‌های سراوان و سیب و سوران و سپس قاچاق آن به نقاط مرکزی استان و کشور را دارند.

وی افزود: در این رابطه روز گذشته جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های سراوان، سیب و سوران و همچنین شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی به رصد و کنترل مسیر تردد قاچاقچیان پرداخته و سرانجام اعضای این باند مسلح را که با ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی ال ۹۰ در حال جا به جایی محموله مواد مخدر، در یکی از محور‌های جنوبی به سمت مرکز استان شناسایی و به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: سوداگران مرگ با مشاهده تکاوران انتظامی بدون توجه به اخطار‌های صادره، به سمت ماموران تیراندازی و با سرعت به یک مسیر فرعی تغییر مسیر دادند که پس از طی مسافتی با رها کردن خودرو‌های حامل مواد به ارتفاعات منطقه فراری شدند.

سردار طاهری بیان داشت: تکاوران پلیس در این عملیات ۴ نفر از سوداگران را دستگیر و در بازرسی از خودرو‌های توقیفی یک تن و ۲۰۲ کیلو گرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار