سرپرست امور آبفای رامهرمز گفت: چاه و تاسیسات تقویت فشار مجتمع آبرسانی دامپروری‌ها احیا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود احمدی سرپرست امور آبفای رامهرمز گفت: در هفته گذشته، پس از بررسی کارشناس آبفا رامهرمز از عملکرد و فشار پمپ چاه مجتمع آبرسانی دامپروری‌ها گزارشی منوط بر پایان عمر مفید پمپ مورد بهره برداری به دست ما رسید.

او بیان داشت: در اولین فرصت نسبت به تهیه‌ی یک دستگاه پمپ جایگزین اقدام نموده و با اعزام تیم تعمیرات، پمپ مذکور همرا با لوله‌های منتهی به آن تعویض و پس از نصب مورد بهره برداری قرار گرفتند.

احمدی افزود: پمپ پیشین که به دلیل پایان عمر مفید دچار افت شدید فشار و همچنین کاستی در عملکرد قابل قبول گردیده بود با پمپ شناور جدید ۳۴۵.۴ دارای الکتروموتور ۳۰kw تعویض شده و همچنین ۶ شاخه لوله گالوانیزه ۶ اینچ منتهی به پمپ جدید نیز جایگزین لوله‌های فرسوده‌ی قبلی شدند تا عملکرد پمپ جدید در بهترین حالت خود قرار داشته باشد.

 سرپرست امور آبفای رامهرمز تصریح کرد: چاه مذکور وظیفه‌ی آبرسانی به شهرک و مجموعه‌ی دامپروری‌های شهرستان رامهرمز به علاوه‌ی یکی از روستا‌های آن منطقه را به عهده دارد که همین موضوع اهمیت و حساسیت آبرسانی و تقویت فشار آب را برای آبفا رامهرمز دوچندان می‌سازد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.