اخبار حوادث ۱۱ آبان ۱۴۰۰؛

توقیف ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در عسلویه/ کشف زمین خواری ۷ میلیارد ریالی در دیر

اخبار حوادث ۱۱ آبان ۱۴۰۰ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،️ مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰) را در این بسته خبری بخوانید.

توقیف ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در عسلویه

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۳ دستگاه خودروی تندرو حامل انواع کالای قاچاق در عسلویه توقیف شد.

سردار حیدر سوسنی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ماموران انتظامی و پلیس آگاهی عسلویه در عملیاتی هماهنگ با رصد اطلاعاتی ۳۷ دستگاه خودروی سواری تندرو حامل کالای قاچاق (شوتی) را که از یک انبار در این شهرستان کالا‌های قاچاق بارگیری می‌کردند، شناسایی کردند.

او ادامه داد: ماموران پلیس با استقرار ایست و بازرسی موقت در جاده تردد خودرو‌های شوتی، هر ۳ دستگاه خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از ‌آن‌ها انواع تجهیزات الکترونیکی و لوازم یدکی خودرو و لوازم آرایشی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ارزش کالاهای کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این زمینه ۳ متهم دستگیر شدند.

کشف زمین خواری ۷ میلیارد ریالی در شهرستان دیر

فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: یک فقره زمین خواری به ارزش ۷ میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ مهدی نظریه افزود: در تحقیقات ماموران و با حضور نمایندگان دادگستری و اداره ثبت اسناد و منابع طبیعی مشخص شد فردی یک قطعه زمین را به مساحت ۸۸ هزار متر مربع به صورت تصرف عدوانی اشغال کرده است.

او ادامه داد: با احضار متهم به مقر پلیس آگاهی و ارائه مستندات کارشناسی، جرم تصرف عدوانی برای او محرز شد و به جرم زمین خواری و تصرف عدوانی اراضی ملی در اختیار دادگاه قرار گرفت.

خودروی حامل سیگار قاچاق در دیلم توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف یک دستگاه خودرو سواری پژو حامل ۳۰۵ هزار نخ سیگار خبر داد.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه ایست و بازرسی شهید موسوی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ که از مسیر خاکی بندردیلم به استان خوزستان در حرکت بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۳۰۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق فاقد مدارک گمرکی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در خودرو بارگیری شده بود، کشف شد.

دستگیری ۳ نفر سارق منزل در دشتی

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: ۳سارق منزل در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ جهانبخش صیادی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل، کارآگاهان پلیس آگاهی با افزایش گشت‌های انتظامی و اقدام‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری سارقان شدند.

او ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان به مقر انتظامی انتقال یافتند و به ۱۱ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.