بهرامی گفت: به هر فردی که در تهیه داروی کرونا مشکل داشت تا سقف ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان کمک شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمد رضا بهرامی ،مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم در دیدار با آیت الله سعیدی ،تولیت حرم حضرت معصومه(س) که به مناسبت هشتاد و چهارمین سالگرد تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر انجام شد، با بیان این که یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان داروی بیماران کرونای را تأمین کرده‌ایم، گفت: هر فردی که در تهیه داروی کرونا مشکل داشت تا سقف ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان کمک دریافت کرده است.

او ادامه داد: در بحث امداد و نجات در ۶ماه گذشته ۱۲۸ مورد حادثه به هلال احمر گزارش شده و در ماه گذشته اتفاقات سنگینی در جاده‌ها روی داده است.

بهرامی با بیان این که ما در بحث فرهنگ‌سازی و تشویق و ترغیب مردم به زدن واکسن فعالیت‌های گسترده‌ای را آغاز کرده‌ایم، افزود: در ایام شیوع کرونا که اوایل مردم و حتی اهل یک خانه هم از هم فرار می‌کردند ما در امداد رسانی به مردم در میان مردم حضور داشتیم و ۳۰ هزار نفر از هلال احمر تجهیزات پزشکی مانند کپسول اکسیژن، اکسیژن ساز و … را دریافت کرده‌اند.

او با بیان این که ما با همکاری دیگر نهاد‌های خیریه استان قم سامانه‌ای را تدارک دیده‌ایم تا توزیع بسته‌های معیشتی منظم‌تر صورت بگیرد،گفت:در  ایام کرونا بیش از ۲۰ هزار سبد غذایی توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم افزود: در طرح آمران سلامت هم سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در تذکر لسانی عملکرد خوبی ارائه کرده است و داوطلبان این سازمان هم در حرم مطهر و هم در هیئت‌های مذهبی حضور داشتند و برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تذکر‌ات لازم رابه مردم می‌دادند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار