سرپرست فرماندهی انتظامی خرمشهر از دستگیری اعضای یک باند ۵ نفره سارق منازل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سرهنگ واحد مظفری، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: ماموران کلانتری ۱۲ با کار اطلاعاتی اعضای یک باند ۵ نفره سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او افزود: متهمان در بازجویی فنی پلیس به ۲۹ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ مظفری با بیان دستگیری ۲ مالخر در این رابطه بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خرمشهر ادامه داد:پس از چند فقره سرقت از منازل شهروندان، عملیات شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفته بود.

موبایل قاپ‌های خرمشهر دستگیر شدند

او همچنین از دستگیری دو موبایل قاپ در خرمشهر خبر داد و افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ پس از تجزیه و تحلیل سرقت‌های انجام شده و انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی ۲ سارق موبایل قاپ در شهرستان خرمشهر شدند که با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ مظفری توضیح داد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت موبایل قاپی و ۴ فقره سرقت منزل در شهرستان خرمشهر اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل قاپی در شهرستان خرمشهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ مظفری در خاتمه بیان داشت: این متهمان نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.