نیروی هوایی جمهوری آذربایجان اعلام کرد جنگنده‌های خود را به یک نوع جدید از موشک‌های صهیونیستی تجهیز می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در رسانه‌های خود اعلام کرد جنگنده‌های میگ ۲۹ خود را به موشک هوا به هوای «I-Derby ER» ساخت شرکت نظامی «رافائل» رژیم صهیونیستی مجهز خواهد کرد.

موشک‌های هوا به هوای I-Derby ER یک نسخه کاملا مدرن شده از خانواده موشک‌های Derdy هستند و از ویژگی‌های آن می‌توان به برد پرتاب ۱۰۰ کیلومتری و وزن کلاهک ۲۳ کیلوگرمی اشاره کرد که این موشک‌ها قابلیت نصب بر روی چندین جنگنده از جمله میگ ۲۹ را دارند.

این در حالی است که ایران بار‌ها اعلام کرده حضور صهیونیست‌ها در مرز‌های خود را تحمل نمی‌کند و از همکاری همسایگان خود با این رژیم ابراز نگرانی کرده است. با این وجود جمهوری آذربایجان آشکارا از نیرو‌های مستشاری رژیم صهیونیستی در کشور خود استقبال می‌کند و تاکنون قرارداد‌های نظامی بسیاری را با صهیونیست‌ها به امضا رسانده است.

رفتار باکو مخصوصا در ماه گذشته به شدت تحریک‌آمیز شده و تنشی را میان تهران و خود رقم زد. رژیم صهیونیستی که به اذعان کارشناسان خود آینده‌ای تاریک در پیش دارد سعی می‌کند با برهم زدن روابط مسالمت‌آمیز ایران و همسایگانش امنیت و ثبات منطقه را به خطر بیاندازد.

باکو جنگنده‌های خود را با موشک صهیونیستی تجهیز می‌کند+ عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
تو که ادعا می کردی کو اسرائیل؟
بیاید یک نشانه از اسرائیل را پیدا کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
زر خرید ترکیه و اسرائیل شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
از اولم معلوم بود این بابا دشمنه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۳۱ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همراهان عزیزمان را با همین نوع موشکهای صهیونیستی پشت دیوار فرودگاه بغداد عراق ناجوانمردانه توسط پهپاد کنترل از راه دور ترور و شهیدشان کردند انتقام بسیار سخت خون پاک مظلومانه خوبان فرزندان خلف ایران اسلامی و عراق اسلامی اخراج و نابودی آمریکایهای تروریست و صهیونیست و جیره خوران احمقشان از سر تا سر منطقه جهان اسلام ناب محمدی ص در تمدن نوین جهان اسلام ناب محمدی ص اتحادیه مقتدر و قدرتمند امت واحده حزب الله جهان اسلام ناب محمدی ص می باشد و این انتقام بسیار سخت و بزرگ تا پایان پاکسازی همه عاملین و آمرین تروریستهای جنایتکاران خبیث منحوس ملعون شیطان صفت با حدت و شدت و قدرت و اقتدار و خردورزی و بصیرت با هر روش ممکن و غیر ممکن ادامه خواهد داشت و زمستان خواهد رفت روسیاهیش به زغال های جیره خوران و کاگذاران احمقهای بی صفت در منطقه جهان اسلام ناب محمدی ص خواهد ماند و همانند زغال خاکستر خواهند شد . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
آخرین اخبار