در حالی که دیروز تعداد بستری شدگان جدید در بخش‌های کرونایی بوشهر ۲۶ نفر اعلام شده بود امروز این تعداد ۳۷ نفر عنوان شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،️ سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان را ۱۱۲ نفر اعلام کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان  بستری‌شده‌اند که از این تعداد ۸ نفر به طور قطع به کرونا دچار هستند.

او با اشاره به اینکه اکنون ۱۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، ادامه داد: ۵ نفر از این افراد در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: امروز یک مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان بوشهر به ثبت رسید که مردی ۸۳ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای کبدی و قلبی بود.

کشمیری ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته ۳۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که نیمی از آنان یعنی ۱۵ نفر به کرونا مبتلا بودند.


بیشتر بخوانید


او افزود: از ابتدای شیوع کرونا در استان تا کنون ۲ هزار و یک نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند، همچنین تعداد مبتلایان شناسایی شده به ۸۸ هزار و ۹ نفر رسیده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.