به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی اکبر میدانشاهی مدیر عامل شرکت گاز استان یزد گفت: به دنبال واگذاری خدمات ۲۲ گانه به دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی در استان یزد از مرداد پارسال تاکنون بیش از ۶۳۲ هزار خدمت مرتبط با گاز طبیعی ارائه شده است.
او افزود: در جهت اهداف دولت الکترونیک و به منظور دسترسی و بهره مندی آسان عموم شهروندان از خدمات شرکت گاز، در حال حاضر تمامی خدمات ۲۲ گانه مرتبط با گاز طبیعی در مرکز استان و سایر شهرستانها به همت دفاتر مذکور ارائه میشود که با توجه به گستردگی مناطق تحت پوشش هم اکنون ۱۲۰ دفتر شامل ۹۰ دفتر پیشخوان دولت و ۳۰ دفتر ICT روستایی نسبت به ارائه خدمات به مشترکین در حال فعالیت میباشند.
میدانشاهی در رابطه با بیشترین خدمات ارائه شده، گفت: از مجموع ۳۰ هزار و ۴۱۲ خدمت ارائه شده، ۱۷ هزار مورد مربوط به صدور قبض، شش هزار و ۹۱۸ مورد اشتراک پذیری، چهار هزار ۴۸۳ مورد نصب علمک، یک هزار و ۶۴۵ مورد تغییر نام، ۲۵۹ مورد اصلاح آدرس و کدپستی و ۱۰۷ مورد تست کنتور میباشد.
او در پایان یادآور شد: اجرای این طرح تحولی بنیادین در حوزه گسترش خدمات رسانی و رضایتمندی مشترکین شرکت گاز استان قلمداد میشود و تسریع در ارائه خدمات به مشترکین و متقاضیان، حذف ترددهای مشترکین و صرفه جویی در زمان برای متقاضیان و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به مشترکین را میتوان به عنوان مهمترین مزایای طرح مذکور برشمرد.
انتهای پیام/ی