با حضور جمعی از مسئولان و خیران مدرسه ساز، دبستان پسرانه ۱۵ کلاسه شهر رستم آباد از توابع شهرستان نرماشیر امروز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد واعظی نژاد، مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان صبح امروز در آیین افتتاح مدرسه پسرانه در رستم آباد از توابع شهرستان نرماشیر گفت: این پروژه از محل طرح تخریب و بازسازی اعتبارات نوسازی مدارس دولتی و اعتبارات خیری ساخته شده که امروز تحویل آموزش و پرورش شد.

او با اشاره به اینکه این پروژه از مدارس پویش کرمان دانا است، افزود: پروژه مدرسه ۱۵ کلاسه نرماشیر با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی و ۱۰ میلیارد ریال کمک اتاق بازرگانی و گل گهر ساخته شده است.

او از همت بالای اتاق بازرگانی قدردانی کرد و گفت: خرداد ماه پارسال انعقاد تفاهم نامه ساخت ۱۲۰ مدرسه با اتاق بازرگانی و یکی از موسسه های  خیریه به امضا رسید که اکنون شاهد افتتاح چهارمین مدرسه از مدارس پویش کرمان‌دانا هستیم.

واعظی نژاد تصریح کرد: مشارکت اتاق بازرگانی برای انعقاد تفاهم نامه ساخت ۱۲۰ مدرسه در استان با همت فعالان اقتصادی، صنایع و کارخانجات بومی صورت گرفته است که این مدرسه با کمک شرکت صنعتی و معدنی گل گهر برای ادای سهم مسئولیت اجتماعی ساخته شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: این پروژه که دارای  ۱۵ کلاس درس است، دارای هزار و ۶۳۰ متر زیر بنای آموزشی در ۲ طبقه، ۲ هزار متر مربع محوطه سازی و  ۲۰۰ متر طول حصارکشی است که با اعتبار دولتی و خیری ساخته شد.

سید مهدی طبیب زاده، رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان نیز در این آیین، بیان داشت: به منظور اجرای پویش کرمان دانا، دنبال کرمان داناتر و تواناتر هستیم و اکنون برنامه‌های آموزش‌های توام با مهارت آموزی را در دستور کار داریم و این پویش در بحث شرکت‌های دانش بنیان نیز به زودی ورود خواهد کرد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار