رویداد استارتاپی صنایع خلاق استان اردبیل با محور گیاهان دارویی و گردشگری امروز به صورت مجازی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید علی موسوی، معاون پارک علم و فناوری استان اردبیل در مورد این رویداد گفت: پارک علم و فناوری به عنوان متولی اصلی فناوری در این استان آمادگی دارد تا در قالب مرکزهای رشد و نوآوری از ایده‌های جوانان حمایت کند و بستر لازم برای این موضوع ایجاد شده است.

او افزود: صاحبان ایده، دانشجویان، افراد فنی، مهندسان، علاقه‌مندان به گیاهان دارویی و گردشگری، سرمایه‌گذاران، شرکت‌های مرتبط و طراحان که در رویداد استارتاپی صنایع خلاق حضور یافتند، می‌توانند از خدمات پارک علم و فناوری و جهاد دانشگاهی استان اردبیل بهره‌مند شوند.

موسوی با بیان اینکه چند ایده خروجی این رویداد بدون فرایند داوری در پارک علم و فناوری و جهاد دانشگاهی مستقر خواهد شد، اظهار کرد: از طریق حمایت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل بستر مناسبی در قالب مرکز نوآوری و شتابدهی ایجاد شده است و جهاد دانشگاهی با اجرای برنامه‌های مطلوب شرایط استفاده از این حمایت‌ها را تسهیل نموده است.

معاون پارک علم و فناوری استان اردبیل افزود: شرکت‌کنندگان در این رویداد که برای اولین بار قدم به عرصه فناوری گذاشته‌اند، به‌زودی وارد فرآیندهای جدیدی شده و تجارب ماندگاری را در عرصه کارآفرینی و فناوری کسب خواهند کرد.

او ابراز امیدواری کرد با برگزاری کارگاه‌های آموزشی مناسب، شرکت‌کنندگان با درک مناسبی از ایده‌پردازی و تیم‌سازی بتوانند در مسیر این فرآیند قرار گرفته و در نهایت روزی به عنوان انسان‌های مبتکر و کارآفرین در جامعه منشا اثر باشند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.