اقدام خطرناک توریست در پارک حیات وحش موجب تحریک شیر و حمله این حیوان به خودروی گردشگران شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  تجربه لذتبخش حضور در یک پارک حیات وحش حیوانات می‌تواند با اشتباهی احمقانه به بزرگترین کابوس زندگی یک فرد تبدیل شود. در حالی که برخی افراد در هنگام حضور در پارک‌های حیات وحش پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند، اما برخی با زیر پانهادن آن جان خود و دیگران را در معرض خطر قرار می‌دهند. ویدئویی که از پارم کلی سرنگیتی تانزانیا تهیه شده مثال روشنی برای این ادعاست.

اقدام احمقانه یک گردشگر در این پارک حیات وحش چیزی نمانده بود به یک فاجعه تبدیل شود. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود این گردشگر جوان با نزدیک شدن خودرو به یک شیر نر در حالی که تصور می‌کند با یک حیوان خانگی روبه رو شده است برای نوازش شیر اقدام به بازکردن پنجره خودرو می‌کند.


بیشتر بخوانید


این ویدئو نشان می‌دهد لحظاتی بعد ناگهان شیر با یک غرش ناگهانی به سمت پنجره هجوم آورده و تلاش می‌کند وارد خودرو شود. این گردشگر که دچار وحشت شده است بلافاصله پنجره را بسته و خود را از مقابل شیر کنار می‌کشد. این ویدئو اولین بار در یوتیوب منتشر شد. در شرح این ویدئو آمده است: «کماکان احمق‌ترین گردشگری که تابحال دیده شده است.»

این ویدئو پس از انتشار در یوتیوب مورد توجه کاربران قرار گرفت و بسیاری اقدام خطرناک این گردشگر در به خطر انداختن جان خود و سرنشینان خودرو را مورد انتقاد قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار