تصویر سلام نظامی دختر پلیس به پدر نظامی اش به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصویری که به تازگی پلیس مرزی هند از احترام یک زن پلیس به پدر نظامی اش منتشر کرده به تصویری داغ تبدیل شده است. در این تصویر این زن پلیس در حالی که یونیفرم پلیس بر تن دارد به پدر نظامی خود ادای احترام نظامی می‌کند. در این تصویر پدر نظامی این زن پلیس ادای نظامی دخترش را پذیرفته و او نیز به دختر خود به همین صورت احترام می‌گذارد.

این تصویر پس از انتشار در توئیتر به تصویری داغ تبدیل شد. در شرح این تصویر آمده است: «پدر نظامی‌ که از دختر پلیس خود سلام نظامی دریافت می‌کند.» بنا به گزارش رسانه‌ها، هویت این زن پلیس «آپکشا نیمبادیا» اعلام شده که از آکادمی پلیس دکتر بی. آر آمبِدکار در مرادآباد ایالت اوتار پرادش فارغ التحصیل شده است. 

پدر او آقای نیمبادیا، معاون بازرس کل در پلیس مرزی هند_ تبت (ITBP) است. خانم نیمبادیا پس از اتمام تحصیلاتش در دانشکده به پلیس اوتار پرادش پیوست. این عکس دقیقا پس از شرکت خانم نیمبادیا در یک رژه نظامی ثبت شد.


بیشتر بخوانید


این تصویر تاکنون بیش از ۱۶ هزار لایک دریافت کرده است. انتشار این تصویر در توئیتر با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران هندوستانی در کامنتی نوشت: «چه لحظه غرورانگیزی.» کاربر دیگر نوشت: «درود بر هر دو نظامی.»

سلام نظامی

پلیس زن

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
قبول نیست
آخرین اخبار