قیمت توکن اسکویید گیم با ریزشی ۱۰۰ درصدی مواجه شد و از ۲هزار و ۸۶۱ دلار به نزدیکی صفر دلار رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت یک ارز دیجیتال که از نمایش موفق نتفلیکس به نام Squid Game الهام گرفته شده بود، صبح دوشنبه پس از گزارش هایی مبنی بر اینکه بنیانگذاران ناشناس  آن از توکن خارج شده و با درآمد سرمایه گذار فرار کردند، سقوط کرد.

قیمت توکن موسوم به Squid Game تقریبا تمام ارزش خود را در حدود ساعت ۶ صبح EDT از دست داد و از قیمت بیش از ۲ هزار و ۸۶۱ دلار با ریزشی ۱۰۰ درصدی، به زیر ۰.۰۰۰۸ دلار رسید.

روز گذشته گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه برخی از کاربران نمی‌توانند توکن‌های خود را در صرافی پنکیک سواپ که اسکویید گیم در آن عرضه شده بود، به فروش برسانند. وب سایت Squid token و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی پس از سقوط صبح دوشنبه آفلاین  شدند.

از همان روز‌های ابتدایی عرضه این توکن در صرافی پنکیک سواپ، شواهدی وجود داشت مبنی بر اینکه پروژه توکن اسکویید گیم جعلی بوده و سرمایه‌گذاری در آن با خطرات زیادی همراه است. اکنون با توجه به اینکه وب‌سایت و صفحات این پروژه در شبکه‌های اجتماعی از دسترس خارج شده، می‌توان با اطمینان بیشتری گفت که این توکن با هدف کلاهبرداری از سرمایه‌گذاران عرضه شده است و توسعه‌دهندگان آن ظاهرا به‌دنبال سوءاستفاده از نوسانات مقطعی قیمت بوده‌اند.


بیشتر بخوانیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۰۳ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
سلام من از این ارز دارم و راحت میتونم خریدفروش کنم موفق باشید
آخرین اخبار