آیین افتتاحیه مرکز یادگیری شهدای بخش جونقان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری و مسئولین شهرستان فارسان و بخش جونقان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، آیین افتتاحیه مرکز یادگیری شهدای بخش جونقان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری و مسئولین شهرستان فارسان و بخش جونقان برگزار شد.

بهمن خدادادی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در این آیین گفت: مراکز یادگیری محلی فرصت بسیار مناسبی جهت متناسب سازی و کاربردی کردن آموزش با نیاز‌های واقعی مخاطبان هستند.


بیشتر بخوانید


او افزود: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، کشورمان به توفیقات قابل توجهی در زمینه سوادآموزی و توسعه مراکز یادگیری رسیده است که این مهم با مشارکت همگانی میسر شده است.

خدادادی اضافه کرد: از طریق آموزش مهارت‌ها در این مراکز می‌توان به بهبود کیفیت زندگی افراد مخاطب کمک کرد.

او در ادامه با اشاره به نرخ بی‌سوادی، تعداد مراکز یادگیری محلی و اقدامات حوزه سوادآموزی طی چند سال اخیر، بر سوادآموزی جامعه محور تاکید کرد و گفت: امروزه لازم است سوادآموزی در جهت تقاضا محور شدن پیش رود و مخاطبان با احساس نیاز به یادگیری سواد، در دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

خدادادی افزود: استان دارای ۲۶ مرکز یادگیری محلی غیردولتی و یک مرکز به صورت مشارکتی با سازمان امور زندان‌ها می‌باشد که در این مراکز مهارت‌هایی شامل پرورش گیاهان دارویی، خیاطی، گلیم بافی، سرمه دوزی، چوقابافی و کیف دوزی آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار