مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان در کنکور سراسری امسال قبول شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به درخشش ۸۵ مددجوی گلستانی در کنکور گفت: امسال ۲۶ نفر از دانش آموزان مددجوی استان در دانشگاه‌های دولتی، ۱۸ نفر در دانشگاه فرهنگیان و ۱۰ نفر نیز در رشته‌های پزشکی دانشگاه‌های دولتی (۳ نفر رشته پزشکی، یک نفر دارو سازی و ۶ نفر در سایر رشته‌ها)  و مابقی در دانشگاه آزاد قبول شده اند.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶ هزار و ۸۵۶ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، گفت: در کنکور امسال۲۵۰ نفر از مددجویان استان شرکت کردند که از این تعداد ۱۶ نفر  رتبه زیر ۱۰ هزار را کسب کردند.

بابایی  افزود: دانش آموزان برگزیده با معرفی کمیته امداد از خدمات موسسات آموزشی در کنکور بهره‌مند شدند.

او گفت: بیش از هزار نفر از دانشجویان گلستانی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کار شناسی ارشد، دکترا و حوزوی از خدمات آموزشی و تحصیلی کمیته امداد بهره مند می‌شوند.

بابایی با اشاره به خدمات کمیته امداد به دانش آموزان نیازمند گفت: این نهاد با پرداخت کمک هزینه، تهیه پوشاک، نوشت افزار، ایاب و ذهاب، تقویت بنیه تحصیلی و برگزاری کلاس‌های آموزشی آمادگی کنکور و دانشگاه، کمک هزینه تحصیلی و تامین شهریه دانشجویان گام‌های مهمی برای ارائه خدمات موثر به مددجویان در حال تحصیل برداشته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.