رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت : ۲۴ هزار و ۵۰۰ دُز واکسن کرونا از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون در این شهرستان برای واکسینه کردن افراد گروه‌های جمعیتی هدف تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا منصوری رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت : از مجموع واکسن‌های تزریق شده، ۱۴ هزار و ۵۰۰ دُز در نوبت اول و ۹هزار و ۵۰۰ دُز مربوط به نوبت دوم است که در مراجعه گروه‌های فراخوان شده و هدف برای آن‌ها تزریق شده است.

او گفت : در مجموع ۵۵ درصد از جمعیت هدف با دریافت واکسن نوبت اول و دوم در شهرستان علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند و ۴۰ درصد جمعیت دانش آموزان بالای ۱۲ سال واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین افزود: از مردم ساکن در شهرستان می‌خواهیم به منظور در امان ماندن از مرگ و میر ناشی از بیماری کووید۱۹ حتما برای تزریق واکسن مراجعه کنند، چون تنها راه مقابله با این ویروس کرونا واکسیناسیون است.

منصوری افزود: هم اکنون از نظر وجود واکسن در شهرستان هیچ گونه کمبودی وجود ندارد و تمام افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند به منظور تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

او گفت: برای حفظ سلامت دانش آموزان و همچنین برخورداری آن‌ها از آموزش حضوری، خانواده‌ها جهت واکسیاسیون فرزندانشان هر چه زودتر و با اطمینان مراجعه کنند.

منصوری گفت: هم اکنون واکسیناسیون خانه به خانه فعال شده و گروه‌های بهداشتی به منظور واکسینه کردن افرادی که واکسن دریافت نکرده اند به درب منازل در شهر و روستا مراجعه می‌کنند ضمن اینکه واکسیناسیون سیار نیز در شهرستان فعال شده است.

۱۴۲ فوتی با تشخیص قطعی کرونا در سرپل ذهاب

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون، ۱۴۲ فوتی با تشخیص قطعی کرونا در شهرستان جان خود را ازدست داده‌اند.

نورالدین فرزادی‌پور افزود: سرپل‌ذهاب به لحاظ رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت قرمز قرار دارد.

او ادامه داد: از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون، ۱۴۲ فوتی با تشخیص قطعی کرونا در شهرستان جان خود را ازدست داده‌اند.

فرماندار سرپل‌ذهاب با بیان اینکه نزدیک به ۸۰ درصد مردم شهرستان تاکنون نوبت اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، گفت: در تلاش هستیم با فعال‌سازی ایستگاه‌های سیار واکسیناسیون بستر و دسترسی آسانتری را برای مردم فراهم کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.