معاون اجرایی اداره كل تعزيرات حكومتی استان اصفهان از ادامه دار بودن بازرسی قیمت کالاهای اساسی در استان توسط بازرسان این اداره و سایر نهاد های متولی، خبر داد.

مصور معاون اجرایی اداره كل تعزيرات حكومتي استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در خصوص نظارت بر کالاهای اساسی در استان، گفت: در راستای برنامه‌های دولت، بخشنامه و دستورالعمل‌هایی که از سازمان تعزیرات حکومتی ابلاغ شد با همه مراجع نظارتی سطح استان هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم تا بازرسی کالاهای ضروری و اساسی با حضور بازرسان، کارشناسان و نمایندگان دستگاه‌های مختلف که در این زمینه متولی هستند، ادامه داشته باشد.

او افزود: پس از نظارت بر این کالاها اگر تخلفی گزارش شود به سرعت در شعبه ویژه رسیدگی و مجازات‌های قانونی لازم برای متخلفان اعمال می‌شود.

معاون اجرایی اداره كل تعزيرات حكومتی استان اصفهان خاطرنشان کرد: از مردم خواهش می‌کنیم که همانند گذشته در صورت مشاهده تخلفی همراهی لازم را داشته باشند که بهترین راه ارتباطی تماس با شماره ۱۲۴ یا سامانه www.124.ir است كه مردم از این دو طریق می‌توانند شکایات خود را مطرح کنند و اگر پس از بازرسی پرونده‌ای تشکیل شد همشهریان عزیز را نیز آگاه می‌کنیم.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.