مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: با کمک خیرین نیک‌اندیش بیش‌از ۶۵۰ زندانی بدهکارمالی از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده برگشته‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،عبدالمجید کشوری، مدیرکل زندان‌های لرستان بیان کرد: انتظار از مجموعه دستگاه قضایی مخصوصاً زندان‌ها تأمین امنیت و ماحصل فعالیت‌های دستگاه قضایی، انتظامی و امنیتی در محیطی به نام زندان است، آنچه که در رأس امور زندان‌ها مورد توجه قرار گرفته امنیت زندان‌هاست که همکاران ما شبانه‌روزی درحال برقراری این امر خطیر هستند.

وی ادامه داد: مجموعه زندان‌های استان متشکل از ۹ مرکز بازپروری و اصلاح و تربیتی است که در خصوص بهداشت و درمان زندان‌های استان، از ابتدای همه گیری ویروس کرونا با تمهیداتی که اندیشیده شد خوشبختانه هیچ یک از زندانیان مستقر در زندان‌های استان به کرونا مبتلا نشدند و تمامی زندانیان و کارکنان زندان‌ها دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، همچنین در چند روز اخیر به تعدادی از زندانیان در معرض خطرهم واکسن آنفلوآنزا نیز تزریق شده است.

کشوری عنوان کرد: درطرح سند تحول قضایی مأموریت ویژه سازمان زندان‌ها برای اصلاح و تربیت مجرمین رویکرد خانواده محور را در اولویت قرار داده که با پیگیری‌های به عمل آمده تعداد قابل توجهی از خانواده زندانیان ساماندهی شده‌اند.

مدیرکل زندان‌های لرستان افزود: با کمک خیرین نیک اندیش بیش‌از ۶۵۰ زندانی بدهکارمالی از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده برگشته‌اند.

وی اشتغال درون زندان‌ها را امری مهم دانست و گفت: از اولویت‌های مهم ما امنیت زندان‌هاست که با ایجاد اشتغال دغدغه امنیت و تاحدودی معیشت خانواده زندانی تأمین می‌شود.

کشوری عنوان کرد: از مشکلات و کمبود‌های زندان‌های لرستان گفت و مسائلی که ممکن است این نهاد امنیتی را با مخاطراتی مواجه کند را مطرح کرد و از دکتر زیویار استاندار لرستان درخواست کرد بازدیدی از زندان‌های استان داشته باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.