مدیر آموزش و پرورش رامشیر گفت: موفقیت در امتحانات نهایی با تقویت انگیزه و اعتماد به نفس در دانش آموزان این شهرستان میسر می‌شود.

علی شریفی مدیر آموزش و پرورش رامشیر در حاشیه جلسه با مدیران متوسطه دوم این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به اهمیت نتایج امتحانات نهایی در آینده شغلی دانش آموزان و موفقیت کنکوری آنها، مدیران مدارس باید نسبت به راه اندازی کمیته کیفیت بخشی امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۱ اقدام فوری کنند.

او با اشاره به ضرورت برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش آموزان لازم التوجه افزود: اجرای دوره‌های آموزش خانواده برای اولیاء دانش آموزان پایه دوازدهم، بهره گیری از ظرفیت مشاوران و دبیران با تجربه، برگزاری کلاس‌های خیرین آموزشی و نمونه سوالات امتحانات نهایی سال‌های قبل از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته کیفیت بخشی به امتحانات هستند.

شریفی در ادامه با بیان اینکه موفقیت در امتحانات نهایی با تقویت انگیزه و اعتماد به نفس دانش آموزان میسر می‌شود، تصریح کرد: موفقیت در فرایند یاددهی و یادگیری مانند بسیاری از مسائل زندگی به نگرش و شیوه‌های تدریس دبیران بستگی دارد، به همین دلیل ارائه گزارش ماهانه مدارس به اداره آموزش و پرورش شهرستان الزامی است و امیدواریم در پرتو این تلاش ها، شاهد موفقیت‌های بزرگی برای دانش آموزان پایه دوازدهم باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.