سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست تیمش برابر آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست تیمش برابر آلومینیوم اراک گفت: در ابتدا  به تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم. به نظرم این تیم برای بردن، تیم شایسته‌ای بود. ما تیمی نبودیم که امروز حتی مساوی هم بگیریم. حریف خیلی بهتر از ما بازی کرد و جنگید و از موقعیت‌ها هم خوب استفاده کرد. از آن طرف هم ما شرمنده مردم و هواداران شدیم. ما بازی خوبی ارائه نکردیم. کیفیت خوبی نداشتیم و نتیجه خوبی هم کسب نکردیم. حرف زیادی نداریم، اما باید سعی کنیم خودمان را پیدا کنیم و ریکاوری خوبی انجام دهیم.

او ادامه داد: ما باید تلاش کنیم فقط بهتر شویم. این کاری است که باید در روز‌های آینده انجام دهیم. یک بازی سنگین دیگر مقابل گل‌گهر داریم. باید درس زیادی از این بازی بگیریم. ما سال گذشته نیز به آلومینیوم باختیم، اما بعد از آن توانستیم در ۶ بازی به پیروزی برسیم. اکنون هم اتفاقات شبیه سال گذشته هستند.  

سنگ اندازی های زیادی بعد از قهرمانی های پشت هم انجام شد

گل‌محمدی درباره این که به نظر می‌رسد بازیکنان پرسپولیس به دلیل مسائلی مثل شکست مقابل الهلال، بدون مدیرعامل اداره شدن باشگاه و جذب بازیکنان خارجی از لحاظ روحی تا حدی ضعیف هستند، گفت: اتفاقات و تصمیم‌گیری‌هایی که در ماه‌های اخیر برای پرسپولیس انجام شده ، کار را برای تیم سخت کرده اند. دنبال بهانه آوردن و گشتن به دنبال علت نیستیم و نمی‌خواهیم موشکافانه مسائلی که باعث شده اند پرسپولیس در این وضعیت قرار بگیرد را بررسی کنیم. دنبال دلایل این مسائل نیستیم. همه می‌دانند پس از ۵ قهرمانی پشت‌سر هم جلوی پرسپولیس سنگ‌اندازی‌های زیادی می‌شود و دوست ندارند موفقیت‌های ما ادامه داشته باشند. امیدوارم اشتباه کنم، اما شاید خود من هم یکی از پروژه‌ها برای شکست و نابودی پرسپولیس باشم!  

او افزود: زمانی که اتفاقات پرسپولیس را کنار هم می‌گذاریم، فقط یک دلیل می‌تواند داشته باشد و آن هم این است که اجازه ندهند این تیم موفق شود. اکنون نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم؛ چرا که بعد از باخت است و شاید خیلی‌ها فکر کنند دنبال بهانه هستیم. همان طور که گفتم باید بیشتر تلاش کنیم.

گل‌محمدی درباره این که تیمش از جناح راست آسیب‌های زیادی می‌بیند و شاید سیامک نعمتی کارایی گذشته را نداشته باشد، گفت: نمی‌خواهیم در مورد یک شخص صحبت کنیم. ما باید در تمام خطوط بهتر شویم و فقط بحث دفاع راست نیست. ما همین هستیم و بیشتر از این نداریم و  باید با همین‌ها ادامه دهیم. بازیکنان خوبی داریم و دنبال این نیستیم که بگوییم ضعف داریم. ما باید بیشتر کار و به یکدیگر اعتماد کنیم.

تیم آلومینیوم اراک حرف های زیادی برای گفتن دارد 

او درباره این که  تیم آلومینیوم اراک می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، عنوان کرد: اگر بیرون از خانه هم قوی باشد، می‌تواند حرف‌های زیادی داشته باشد. امروز هم خوب بازی کردند و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره زمزمه‌هایی که مبنی بر بازگشت هواداران به ورزشگاه شنیده می‌شود، اظهار کرد: نبود تماشاگران در کل به ضرر تیم ما بود، چون ما بیشترین هوادار را داشتیم. شیوع کرونا باید بهتر از این مدیریت می‌شد، اما در هر صورت مشخص است که تصمیم‌گیری‌ها در بعضی از مواقع اشتباه هم بوده اند. می‌توانستیم بهتر عمل و از وجود هواداران استفاده کنیم. رئیسی، رئیس جمهور کشورمان هم خیلی تلاش می‌کند که واکسیناسیون همه‌گیر شود. اتفاقات خوبی در چند وقت اخیر افتاده اند. امیدوارم مردم هم رعایت کنند تا بتوانیم از وجود هواداران هم استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
دوره مهندسی شدن بازیا گذشته اقای گل محمدی باید تلاش کنی فدراسیون و وزارت ورزش در خدمت تیم شما بودن الان که حمایتها برداشته شده دارید می نالید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
آقای گلمحمدی بهانه نیار،تیم شما تاکتیک نداره، تیم شما هیچ برنامه ای برای بازیاش نداره ، تیم شما گل خورده اونوقت دوتا فوروارد میکشی بیرون بجاش یه دفاع و یه فوروارد میاری تو زمین؟ آقای گل محمدی شما اگه این تیم رو خودت نزنی زمین کس دیگه ای این کارو نمیکنه، از توهم اینکه برای پرسپولیس مانع تراشی میکنن بیا بیرون برو یه فکری به حال خودت و کادر فنیت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
تیم شما که بهانه نمیاورد.. چی شد اون حرفای قشنگ قشنگ که زمان بابا میگفتی؟؟ یادمه میگفتی تیم ما بهانه نمیاره و توی زمین نتیجه میگیره.. وزیر که گل نمیزد.. چی شد؟؟ گل آلومینیوم رو کی زد پس؟؟؟
بدون فساد و رشوه تبانی هیچی نبودید و هیچی نیستید هیچی نخواهید بود
گل ممد نه تو نه برانکو نه کالدرون هیچی بلد نبودید فقط تک ستاره بابامسعود داشتید
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۱۰:۱۶ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
این که استقلالی ها یا بهتر بگم کیسه کشا میاند و پایین اخبار مربوط به سرورشون یعنی پرسپولیس کامنت میزارن نشان میده که چقدر از نام پرسپولیس وحشت دارند و اخبار مربوط به اون رو دقیقا پی گیری میکنند. و البته بخاطر تنگ نظری و حسادت زیاد ، از لغزش های سرورشون خیلی خوشحال میشن .
استرس و وحشت بدخواهان پرسپولیس بخاطر دبل هت تریک کردن این تیم کاملا مشهوده ، ضمنا خیلی ها سعی میکنند ای مساله رو بروی خودشون نیارند.
اما این باخت تلنگری برای پرسپولیس خواهد شد تا دیگر به هیچ تیمی رحم نکند و در ادامه لیگ بازی محکم و و تهاجمی را به نمایش بگذارد.
البته آلومینیوم اراک نشان داد ، تیم قوی و سخت کوشیه که مزد تلاششون رو هم گرفتند و حتما یقه همه تیم های مدعی را خواهند گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
بس دیگه آقای گل محمدی !! لطفا اینقدر بهانه گیری نکنید !! چهار سال تمام بهترین امکانات ، زمین تمریم لاکچری ، حمایت های مالی آقای آذری جهرمی( همراه اول ، و اسپانسر های وب ) بهترین مهره چینی داوران ، در اختیار شما بوده ، پنج سال جام اسنپی گرفته اید !!! کسی چیزی نگفته ! حالا از آلومینوم شکست خوردی !! نمی خوان موفقیت شما ادامه داشته باشه !!!!! خنده دار !!! برای اینکه شماها قبل از بابا مسعود ببیند در کجای لیگ ایران بودید !!! و حالا بعد از رفتنش کجا هستید!!! چرکپولیس ایران
United Arab Emirates
گلات الغرافه
۰۹:۱۱ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
این مو فرفری هنوز فکر میکنه قهرمانی های لنگ پاک بوده چطوری قهرمان پوشالی
#بابامسعود
#کمیته داوران
#وزارت ورزش و ارتباطات
#سازمان لیگ
ضرب المثل ترکی که ترجمه شو مینویسم
تو سایه قلعه خوابیدی فکر میکنی سایه خودته
(سایه قلعه منظور بزرگ و بزرگ زاده )
اون هشتک هایی که گذاشتم منظور همون قلعه است فکر میکردید خودتون کاریه هستید
خدا پدر صالحی (داور ) بیامرزد دیر اعتراف کرد ولی بجا بود
Iran (Islamic Republic of)
مرد
۰۸:۳۱ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
پاپا رفت سنگ اندازي شروع شد ............؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
شیرامینی
۲۱:۴۶ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
یکم مرد باش و از هوچی گری هات کم کن حتی طرفدارای زیر ۱۰سالتم ب بازی مفتضحانه تیمت اعتراض دارن،تیمت تیرک خورد پنالتی بضرر الومنیوم نگرفتن فقط یگل نوش کردی ک کلاهت بنداز روهوا،،همین مونده سلطانی فر بیاد وسط زمین برات پنالت بگیره تابازی ببری!!!!۵سال خوش خدمتی پاپا سلطانی و اذری جهرمی خوب تنبل و پرتوقعتون ببار آورده ها!!!!تموم شد دوره اسنب بازی و جام دادن مردونه بجنگین اگه باختین هم بازنده سر افراز باشین،تا ی باخت میاری شروع میکنی ب هوچی گری و دغل بازی!!!!
Iran (Islamic Republic of)
بی نصیب از آسیا / قهرمان فیک ایران
۲۱:۳۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
توهم توطئه شروع شد. خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۰:۱۸ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
********************زنده باد پرسپولیس ************************
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
چرا وقتی لنگیا مب بازند؛ اونوقت همه بد میشن؟؟؟؟؟؟؟؟
لنگی جون واقعیت اینه که انروز تا حالا تیم کالدرون بود نه تیم تو مافیا و اون مطهری عصا قورت داده. خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۲۰:۱۴ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
شاید چشمهای بابامسعود را دور دیده اند !!!
آقای گل محمدی ؛
انشاالله بابامسعود سفارشهای لازم را بعمل می آورد که این فصل مثل ۵ فصلی که به ناحق قهرمان شدید دوباره بازیها را به دلخواه برایتان در بیاورند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
یحیی حیا کن پرسپولیسو رها کن.
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۱۹:۲۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
دیگه بهونه نیار باختی جنبه داشته باش
آخرین اخبار