فرماندار اسد آبادگفت: ۸۰ درصد از جمعیت هدف این شهرستان دز اول واکسن و ۵۰ درصد دز دوم واکسن خود را تزریق کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید کتابی فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه ۸۰ درصد از جمعیت هدف این شهرستان اسدآباد دز اول واکسن و ۵۰ درصد دز دوم واکسن خود را تزریق کرده‌اند،گفت:۹۵ درصد از فرهنگیان و کارکنان دستگاه‌های اداری سطح شهرستان اسدآباد علیه کرونا واکسینه شده اند.

او در ادامه گفت: شهرستان اسدآباد دارای هفت هزار و ۶۶۱ دانش آموز بین سنین ۱۲ تا ۱۷ سال است که از این تعداد دانش آموز تاکنون هفت هزار نفر معادل ۹۱ درصد واکسن تزریق کرده‌اند.

کتابی با تاکید بر بازرسی ویژه بازرسان دانشکده علوم پزشکی شهرستان از وضعیت شیوه نامه‌های بهداشتی مدارس سطح شهرستان اذعان کرد: شهرستان اسدآباد دارای ۲۰۸ مدرسه است که از این تعداد مدارس ۱۶ مدرسه دارای دانش آموزان بالای ۳۰۰ نفر بوده و هنوز فعالیت این مدارس آغاز نشده که به تدریج فعالیت این مدارس آغاز خواهد شد.

فرماندار اسد آباد گفت: بازرسی جدی مستمر از تالار‌های شهرستان، تذکر جدی به مدیران تالارها، توجه به تهیه و استقرار تهویه در کلاس‌های درس، اقناع سازی و فرهنگ سازی برای واکسیناسیون از دیگر برنامه‌های است که باید انجام شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.