فاطمی در دیدار مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با قدردانی از زحمات امدادگران گفت: آموزش های امدادی نقش بسیار مهمی در افزایش ایمنی جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهران فاطمی استاندار یزد گفت: هلال احمر نهادی ارزشمند و عظیم و دارای نیروهای زحمت کش و پرتلاش است.

فاطمی افزود: گام نهادن در مسیر خدمت کار با ارزشی است و هلال احمر در این راه با فراز و نشیب و سختی های زیادی مواجه بوده و جنس کار هلال احمر، گره گشایی است.

او بیان کرد: گره گشایی از دیگران در مشکلات و بحران ها، طبق آموزه ها و تعالیم دینی از جایگاه مهمی برخوردار است. در این جهت نیروهای هلال احمر با کار گروهی و خرد جمعی و عشق و علاقه در میدان خدمت رسانی هستند و در روند خدمت رسانی شاهد تلاش های خوبی هستیم.

فاطمی با ابراز خرسندی از گزارش های ارائه شده تصریح کرد: هلال احمر از جمله مجموعه هایی است که در هر بخش آن، خدمتی تعریف شده و انبوهی از خدمات و فعالیت ها در این حیطه گسترده قابل ذکر است.

او خاطر نشان کرد: آموزش رکن بسیار مهمی در افزایش ایمنی در جامعه دارد و همان طور که دیدیم در حمله اخیر سایبری اگر حضور تکنسین ها در ارائه خدمات به صورت آف لاین نبود با بحران مواجه می‌شدیم و در این زمینه اهمیت آموزش نیروها خود را نشان داد.

استاندار یزد گفت: ما در کشور با بحران هایی مواجه هستیم که با جان افراد سر و کار دارد و این نوع خدمت بسیار ارزشمند است.

فاطمی ادامه داد: در هلال احمر نیز با نجات افراد در سوانح و حوادث مواجه هستیم و باید تجهیزات و امکانات لازم را در اختیار داشته باشیم که در این باره تعامل و همراهی مجموعه ها و دستگاه ها در رفع موانع می‌تواند زیرساخت های لازم را در توسعه خدمات هلال حمر فراهم کند.

او بیان کرد: آموزش همچنین شاخصه مهمی در کاهش تلفات و خسارات در مواقع بروز حوادث دارد و باید در این زمینه سرمایه گذاری شود.

استاندار یزد تصریح کرد: یزد باید در امر آموزش الگو و پایلوت باشد از این رو استانداری یزد در آموزش های عمومی و تخصصی  در حد توان برای ایجاد زیرساختهای لازم تلاش می کند.

او ضمن قدردانی از تلاش امدادگران و جوانان هلال احمر استان خاطرنشان کرد: در سفرهای شهرستانی با ظرفیت های هلال احمر و توانمندی ها آشنا شدم که حضور مستعد و توانای جوانان با انگیزه موجب دلگرمی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.