نخستین سالگرد ارتحال آیت الله سیدرضا فاضلیان امام جمعه فقید ملایر در حسینیه امام همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در این مراسم در خصوص ابعاد شخصیتی امام جمعه فقید شهرستان ملایر گفت: آیت الله سیدرضا فاضلیان ۴۰ سال برای ترویج فرهنگ ناب اسلامی و آگاهی بخشی مردم شبانه روز تلاش کرد.

او افزود: هر چند در یک سال گذشته از وجود این عارف فاضل بی بهره ایم، اما مجاهدت‌های وی در دوران قبل از انقلاب برای روشنگری‌ها و مبارزه با دوران ستم شاهی و دوران دفاع مقدس برای دفاع از کشور از ذهن مردم استان پاک نمی‌شود.

در ادامه حجت الاسلام حیدری کاشانی از استادان حوزه علمیه قم نیز گفت: معنویت و اعتقاد به خدا در طول عمر پر خیر و برکت این عالم فاضل بود که علاوه بر خدمت صادقانه توانست شاگردان بسیاری را تحویل جامعه دهد.

او افزود: همانگونه که شهدا و عالمان بزرگ دین برای رسیدن به اهداف خود در احقاق حق و باور‌های دینی صبر، استقامت و مبارزه کردند، امروزه ما نیز باید در برابر توطئه‌ها ایستادگی کنیم و پایبند به ارزش‌ها و باور‌های دینی خود باشیم.

در ادامه این مراسم از مستند سیدفاضل کاری از صدا و سیمای مرکز همدان که به ابعاد شخصیتی و زندگینامه آیت الله حاج سیدرضا فاضلیان می‌پردازد، رونمایی شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.