آیت الله نوری همدانی با تاکید بر مقابله با فرهنگ مخرب غربی، لزوم حفظ و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی را مورد توجه قرار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه حجاب و عفاف مهمترین مسئله جامعه امروز است گفت: در شان جامعه اسلامی نیست که در یک برنامه آشپزی مرد و زن نامحرم با هم بگو بخند کنند ما باید مراقب انتقال فرهنگ غربی به نسل آینده باشیم.

مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از برگزاری جشن طلاق در جامعه اسلامی بر لزوم برنامه سازی مناسب برای مقابله با ورود فرهنگ غرب در جامعه اسلامی باشیم.

آیت الله نوری همدانی افزود: فضای جامعه امروز فضای اسلامی نیست چراکه در فضای اسلامی حجاب و عفاف است چیزی که در جامعه امروز کمرنگ شده است و همه ما باید به دنبال ایجاد فضای اسلامی در جامعه باشیم.

آیت الله نوری همدان نشان دادن چهره ضعیفی از زن مهمترین نقشه‌های دشمنان اسلام در سال‌های اخیر عنوان کرد و گفت: تقویت باور‌های دینی و اسلامی در میان دختران به عنوان مادران آینده باید در راس برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود در راستای تضعیف بنیان خانواده در جامعه اسلامی دست یابند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار