مدیرسازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: نخستین جشنواره مشارکت‌های اجتماعی سلامت در راستای ترویج فعالیت‌های داوطلبانه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،دکتر بهرام کندایی مدیرسازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: این جشنواره همزمان با سراسر کشور و در راستای اشاعه فرهنگ خیر در جامعه، بهره‌گیری صحیح از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی، هدایت آن‌ها به سوی اولویت‌های ملی حوزه سلامت، استفاده از ظرفیت‌های داوطلبانه و مسئولیت‌های اجتماعی نهاد‌ها در بهبود جایگاه نظام سلامت کشور با گردآوری آثارمرتبط در استان برگزار می‌شود.

کندایی افزود: این جشنواره در محور‌های مسوولیت پذیری اجتماعی و فردی، سرمایه گذاری اجتماعی، مشارکت اجتماعی در بحران، کار داوطلبی، موانع موجود در جلب مشارکت‌های عمومی، مشارکت اجتماعی از منظر دین، معنویت و اخلاق برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: این جشنواره شامل بخش‌های مختلف هنری، محصولات خبری و رسانه‌ای، ایده‌ها و تجارب نوآورانه، آموزش، پژوهش و فناوری است که هر کدام شامل موارد خاصی از جمله عکس، گزارش، مقاله، مصاحبه و آثار ادبی نمایشنامه، فیلمنامه، موسیقی و طرح تحقیقاتی است.

مدیرسازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: عموم شهروندان، کارکنان دولت و بخش خصوصی، انجمن‌های مدنی، فعالان فرهنگی و هنری، اصحاب رسانه، معلمان و اصناف، اعضای هیات علمی، دانشجویان، طلاب، اساتید حوزه و دانش آموزی در همه مقاطع تحصیلی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

 کندایی با اشاره به اینکه این جشنواره اردیبهشت سال آینده برگزار خواهدشد، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را از ۱۵ مهر تا پایان آذر امسال اعلام کرد و گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را ازطریق وب‌سایت: festivalsph.ir/fa/ به دبیر خانه جشنواره با آدرس الکترونیکی sosial.behdasht.gov.ir sosial@behdasht.gov.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.