مسئول صندوق اعتباری هنر در گیلان از ابلاغ فرآیند جدید عضویت و تکمیل اطلاعات متقاضیان از ابتدای آبان‌ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سجاد کوچک‌نژاد، مسئول صندوق اعتباری هنر گفت: با توجه به ابلاغ مدیرعامل محترم صندوق اعتباری هنر، تمامی هنرمندانی که متقاضی عضویت در سامانه https://honarcredit.ir هستند، بایستی طبق فرمت‌های جدید ثبت‌نام نمایند.

او افزود: بر اساس فرمت‌های جدید عضویت در صندوق اعتباری هنر، کلیه متقاضیان می‌بایست یکی از موارد بند (ج) آیین‌نامه صندوق را داشته باشد.

مسئول صندوق اعتباری هنر گفت: هنرمندان در صورت دارا بودن شرایط آیین‌نامه عضویت در صندوق می‌توانند معرفی‌نامه و تعدادی از مدارک هنری خود را در سامانه بارگذاری نمایند و از تسهیلات آن شامل (هنر کارت)، (بیمه تأمین اجتماعی)، (بیمه تکمیلی)، (وام‌های قرض الحسنه) و (بلاعوض) بهره‌مند شوند.

سجاد کوچک‌نژاد افزود: هنرمندان و متقاضیانی که شرایط بند (الف) و یا (ج) آیین‌نامه عضویت را ندارند نمی‌توانند عضو صندوق اعتباری هنر شوند.

او در گیلان با اشاره به عضویت حدود دو هزار و پانصد نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان در صندوق، گفت: یک هزار و ۹۵۲ نفر از این عزیزان طی سال گذشته برای دریافت هنرکارت اقدام کردند که بیش از ۸۵ درصد این کارت‌ها صادر و فعال شده است.

مسئول صندوق اعتباری هنر افزود: متقاضیان جدید، پس از دریافت پیامک با مراجعه به پروفایل شخصی خود در سایت صندوق، نسبت به تکمیل پروفایل عضویت، بارگذاری مستندات زمینه فعالیت و مدارک هویتی اقدام نمایند که پس از بررسی کارشناسان صندوق، تأیید مدارک (مطابق ضوابط و آئین‌نامه عضویت) و پرداخت حق عضویت از سوی متقاضی، شناسه عضویت تخصیص داده شده برای اعضا ارسال می‌شود.
او تصریح کرد: تمامی پیامک‌های اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر صرفاً از پیش‌شماره ۵۰۰۰۲۸۱۶۰ و هنرکارت با پیش‌شماره ۵۰۰۰۲۸۱۹۰ به اعضا ارسال می‌شود و هرگونه پیامک ارسالی به اعضا غیر از پیش‌شماره‌های مذکور فاقد اعتبار است.

 


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.