فرماندار اردبیل گفت: همه دستگاه‌ها نسبت به آمادگی کامل تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی برای مقابله با حوادث طبیعی اقدام نمایند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در جلسه کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی شهرستان اردبیل گفت : همه دستگاه های عضو کارگروه نسبت به آمادگی کامل تجهیزات ، امکانات و نیروی انسانی برای مقابله سریع و بموقع با حوادث و مخاطرات طبیعی احتمالی اقدام نمایند. 

او با بیان اینکه با زمان بندی لازم آموزش نحوه امداد و نجات برای کارکنان ادارات و عموم مردم بطور مستمر باید انجام گیرد افزود: از همه ظرفیت های لازم از جمله رسانه ها، فضای مجازی و آموزش حضوری اقشار مختلف مردم ، برای افزایش آگاهی و مهارت عموم مردم استفاده شود. 

فرماندار اردبیل بر ضرورت تدوین سناریو برای هر مخاطره طبیعی احتمالی تاکید کرد و گفت: هماهنگی بین دستگاه‌های متولی و اقدام هماهنگ برای مقابله با بحران ها بویژه در لحظات اولیه وقوع بحران برای نجات جان انسان‌ها و افراد آسیب دیده بسیار ضروری است و در این راستا با محوریت هلال احمر شهرستان ، مانور امداد و نجات برای سنجش میزان آمادگی دستگاه‌ها در اردبیل برگزار می شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.