رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آمریکا NBA بامداد امروز با برگزاری ۴ دیدار و پیروزی لس آنجلس لیکرز و بروکلین نتس پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (دوشنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، میلواکی باکس به مصاف یوتاجاز رفت. در این دیدار تیم یوتاجاز در شب درخشش دونوان میچل با نتیجه ۱۰۷ بر ۹۵ میلواکی باکس مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد تا چهارمین شکست برای گوزن‌ها ثبت شود. میلواکی باکس با ۴ شکست و ۳ پیروزی در رده دهم جدول کنفرانس شرق قرار دارد و یوتاجاز هم با ۵ پیروزی و یک شکست صدر نشین کنفرانس غرب است.

در این دیدار دونوان میچل از یوتاجاز با کسب ۲۸ امتیاز، ۴ ریباند و ۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل یانیس آنتتوکومپو از میلواکی با کسب ۲۵ امتیاز، ۷ ریباند و ۶ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار مهم بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، بروکلین نتس مقابل دیترویت پیستونز قرار گرفت. در این بازی تیم بروکلین با درخشش فوق العاده جیمز هاردن توانست با نتیجه ۱۱۷ بر ۹۱ دیترویت را از پیش رو بردارد. در حال حاضر بروکلین با ۴ پیروزی و ۳ شکست در رده ۸ جدول کنفرانس شرق قرار دارد.

در این دیدار جیمز هاردن از بروکلین با کسب ۱۸ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۲ پاس منجر به گل (تریپل دبل) کرد و بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل جاش جکسون از دیترویت با کسب ۱۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

نتیجه دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

  • پورتلند تریل بیلزرز ۱۱۳ – ۱۲۵ شارلوت هورنتس
  • میلواکی باکس ۹۵ – ۱۰۷ یوتاجاز
  • بروکلین نتس ۱۱۷ – ۹۱ دیترویت پیستونز
  • لس آنجلس لیکرز ۹۵ – ۸۵ هیوستون راکتس

بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار