موتورسوار هندی برای مقابله با گرانی سوخت دست به کار عجیبی زد که به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با افزایش قیمت بنزین و گازوئیل در سراسر هند، استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی افزایش یافته است. در حالی که افزایش قیمت سوخت، زندگی مردم عادی در این کشور را به شدت تحت تاثیر قرار داده، ظاهرا یک مرد هندوستانی راه حلی برای این مشکل پیدا کرده است. وی با خلاقیتی که البته خطرناک است تلاش کرده تا بر این مشکل غلبه کند.

این مرد با افزودن تخته‌های چوبی صندلی مانند به دو طرف موتورسیکلت خود محل‌هایی را برای نشستن مسافران ایجاد کرده است. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده در حالی که چندین مسافر روی موتورسیکلت سوار شده اند، دیده می‌شوند. در این ویدئو در حالی که او مشغول راندن موتورسیکلت است ۹ مسافر که احتمالا خانواده وی هستند در دو طرف موتورسیکلت و روی صندلی‌های ایجاد شده سوار شده اند. در این ویدئو موتورسوار به همراه این مسافران که پنج زن و چهار کودک در حال حرکت در یک جاده روستایی هستند.


بیشتر بخوانید


این ویدئو توسط «جایوردهان سینگ»، عضو کنگره ایالت مادهیا پرادش هند در توئیتر منتشر شد. سینگ در شرح این ویدئو نوشت: «هنگامی که دولت قیمت بنزین و گازوئیل را افزایش داد، مردم هواپیمای جدید ساختند.»

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. برخی از کاربران به این نکته اشاره کردند که با وجود گران شدن سوخت افراد نباید از چنین خلاقیت‌های خطرناکی که ناقض قوانین رانندگی و موجب به خطر افتادن جان انسان‌ها است، استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
کلا راحته عقل نداره:))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
موتوری = دیوانه خطرناک
آخرین اخبار