فرمانده نیروی انتظامی گفت:برای پیشگیری از مرگ و میر ۳۰ دستگاه مسئول نقش دارند و اگر این دستگاه‌ها وظیفه خود را انجام دهند، کاهش تلفات را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی بعد از پایان نشست فصلی پلیس راهور در جمع خبرنگاران اظهار کرد:در پلیس راهور تحول جدی و هوشمندسازی انجام شده است. لازمه خدمت گزاری بیشتر به مردم استفاده بهتر از تجهیزات است و سعی شود در وقت مردم صرفه جویی شود که هوشمند سازی و تحول در همین راستا است.

وی ادامه داد:برای پیشگیری از مرگ و میر ۳۰ دستگاه نقش دارند و اگر مسئولان سهم خود را بدانند و انجام دهند حتما کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای را خواهیم داشت. کاهش تصادفات و جان باختگان انجام شده، ولی باید به کمترین میزان برسد. در این فرایند هم مردم و زیر ساخت‌ها و خودرو‌ها نقش دارد.

 فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: جلسات شورای ترافیک برای کاهش این آمار‌ها به صورت مداوم انجام می‌شود. اعمال قانون باید توسط مامورین انجام شود و کسانی که موجب تصادفات می‌شود بایداعمال قانون شوند. مامورین ما همراه با اقتدار و اعمال قانون ادب و مهربانی را حفظ می‌کنند.

سردار اشتری گفت:طی سال‌های گذشته با وزرا، کارخانه‌ها و مسئولان جلسات داشتیم و مهربانی ما با مردم است و نه مسئولان، بسیاری  از خودرو‌ها به دلیل نا ایمن بودن از رده خارج شده اند و باید قوه قضائیه هم کمک بیشتری در این راه کند. ما با کسانی  که حادثه ساز هستند برخورد می‌کنیم و بخشی از توقیف خودرو‌ها هم در این هم راستا بوده و برای امنیت و سلامت مردم است.

وی با بیان اینکه درباره دستگیری‌ها در موضوع اختلال در پمپ بنزین‌ها بعدا نتایج را اعلام خواهیم کرد،تصریح کرد:همکاران ما در فاوا و پلیس فتا پیگیر و کمک کننده به فعالیت جایگاه‌های سوخت بودند. درباره فعالیت شبانه و زیست شبانه هم هرچه قانون بگوید ما انجام می‌دهیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۶:۰۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
سلام سردار این سخن شما نشانه هرج و مرج حکومتی است . اگر در هر قسمت قانون بازدارنده و مجریان قانون ، بدون رانت باشد آنوقت می توانیم مسئول مستقیم را مشخص کنیم . چرا که اگر راه استاندارد وجود داشته باشد و تحویل گیرنده راه رانتی نداشته باشیم ، شماره گذاری خودروی رانتی نداشته باشیبم ، تراکم جاده ای با توجه به توسعه و ارزان بودن قطار و هواپیما نداشته باشیم ، بیکاری جهت تولید ماشین های سفیر مرگ مثل شوتی و سرقتی نداشته باشیم و.. آنوقت می توانیم تصادفات را کنترل ، آنالیز و مدیریت کنیم . مهندس گودرزی
آخرین اخبار