رئیس اتاق اصناف گلبهار و چناران گفت: به منظور نظارت بیشتر بر اصناف، قرارگاه مشترک خدمت رسانی پیامبراعظم (ص) در گلبهار تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در راستای سازماندهی و نظارت بیشتر بر واحد‌های صنفی مستقر گلبهار قراگاه مشترک خدمت رسانی پیامبراعظم (ص) با محوریت اتاق اصناف وهمکاری فرماندار و امام جمعه و همیاری و همراهی حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر و شبکه بهداشت و درمان گلبهار تشکیل شد.

ناصر سخی رئیس اتاق اصناف گلبهار و چناران گفت: در راستای وظایف ذاتی اتاق اصناف وفق ماده ۴۷،۳۷ قانون نظام صنفی کشور و نظارت هرچه بیشتر و بهتر بر نحوه فعالیت واحد‌های صنفی و لزوم رضایتمندی عمومی قرارگاه مشترک خدمت رسانی پیامبراعظم (ص) در گلبهار تشکیل شد.

او افزود: این قرارگاه با استفاده از ظرفیت و پتانسیل نیرو‌های بسیج و همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و بامحوریت اتاق اصناف و در قالب تیم‌های بازرسی بر نحوه فعالیت واحد‌های صنفی اتحادیه‌های گلبهار نظارت خواهند کرد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان گلبهاروچناران ادامه داد: با توجه به گزارشات مردمی و تماس با واحد رسیدگی به شکایات اتاق اصناف مبنی بر نارضایتی از برخی واحد‌های صنفی بر آن شدیم که به جهت ایجاد رضایتمندی مردمی نسبت به تشدید بازرسی‌ها در گلبهار اقدام کنیم.

سخی بیان کرد: با توجه به اینکه تمامی واحد‌های صنفی از ابتدای آبان ماه می‌بایست نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام نمایند، از تمام کسبه و اصناف درخواست داریم نسبت به تزریق واکسن کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی درمحل کسب خود اقدام نموده و همچنین رعایت انصاف در مواجهه با مردم و شهروندان را داشته باشند.

انتهای پیام //ح. ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.