دو قطار در شهر سالزبری در جنوب غربی انگلیس در تونل فیشرتون با هم برخورد کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، به گفته مقامات انگلیسی دو قطار در شهر سالزبری در جنوب غربی این کشور با یکدیگر برخورد کردند. در پی این حادثه که به عنوان یک حادثه وخیم توسط مسئولان محلی اعلام شده شماری زخمی شدند.

پلیس اداره حمل و نقل انگلیس در این باره گفت: در این حادثه تعدادی زخمی شدند، ولی خوشبختانه هیچ مورد فوتی در این تصادف گزارش نشده است.

در بیانیه پلیس آمده است: بیشتر مجروحان حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند و فقط تعداد اندکی از جمله راننده قطار برای درمان به بیمارستان منتقل شده اند. خودرو‌های امدادی از جمله آتش نشانی و آمبولانس در محل حادثه در نزدیکی ایستگاه سالزبری مستقر شدند.

سازمان آتش نشانی انگلیس هم اعلام کرد تا به حال بیش از ۱۰۰ نفر را از داخل قطار بیرون کشیده است.

به گفته منابع خبری آگاه، در این حادثه واگن عقب یکی از قطار‌ها با یک شیء ناشناس در ایستگاه سالزبری برخورد کرده و پس از آن از ریل خارج شد. در پی این حادثه تمامی رادار‌های هشداردهنده از کار افتادند. پس از خروج قطار اول از ریل قطار دوم که از حادثه بی اطلاع بود با آن برخورد می‌کند.

به گفته مسئولان خط راه آهن انگلیس این حادثه بین دو قطار که یکی به سمت پورتسموث و بریستول در حال حرکت بود و دیگری به طرف ایستگاه واترلون لندن می‌رفت اتفاق افتاده است.

مسئولان خط آهن انگلیس اعلام کرده اند برای روشن شدن دلایل این حادثه با مقامات پلیس همکاری خواهند کرد.

شرکت راه آهن جنوب غرب انگلیس در پیامی توئیتری اعلام کرد: انتظار می‌رود اختلال در خدمات رسانی این خط از قطار حداقل تا فردا ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار