کیخسروی از اجرای طرح جدید "کاشت گیاهان دارویی" ویژه بانوان عضو صندوق‌های خرد زنان عشایر در شهر‌های گتوند و شوشتر خبر داد.

کیخسروی مسئول امور بانوان امور عشایر خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، برای اولین بار در طرحی مشترک از سوی امور عشایر و کشت و صنعت شهید باغبانی، بانوان عضو صندوق‌های خرد زنان عشایر شهر‌های کتوند و شوشتر با حمایت‌های ویژه دولتی اقدام به کشت گیاهان دارویی خواهند کرد.

او افزود: در این طرح، زمینی به مساحت ۵ هکتار به صورت پایلوت برای کاشت گیاهان دارویی در نظر گرفته شده که در اختیار بانوان عضو صندوق‌های خرد زنان امور عشایر قرار می‌گیرد و محصول تولیدی نیز از طرف اتحادیه تعاونی‌های عشایری استان خوزستان از آن‌ها به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

کیخسروی ضمن تشکر از مساعدت‌های ییلاق، رئیس اداره بهسازی، عباسی، مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های عشایری خوزستان و مدیرعامل کشت و صنعت شهید باغبانی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با حمایت‌های این مسئولان، الگویی نوین برای همه بانوان استان ایجاد کنیم تا با توسعه کشت گیاهان دارویی به درآمدزایی و پویایی برسند و زمینه رشد و خودکفایی برای آن‌ها فراهم شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.