رییس اداره صنعت، معدن و تجارت زابل گفت: ۱۲ باب نانوایی متخلف با اجرای طرح نظارتی در این شهرستان شناسایی و برای آن‌ها پرونده تخلفاتی تشکیل شد.

رضا شهری‌زاد رییس اداره صنعت، معدن و تجارت زابل در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: طرح نظارت بر نانوایی‌ها با مشارکت بازرسان اداره صنعت، معدن وتجارت، نمایندگان فرمانداری، اداره غله و مرکز بهداشت از اول آبان امسال  در حوزه زابل آغاز شده و با تخلفات این بخش شامل رعایت نکردن بهداشت، ساعات پخت، قاچاق سوخت و آرد و ... برابر مقررات برخورد می‌شود.

وی گفت: در این راستا تاکنون از ۱۳۲ واحد نانوایی بازدید بعمل آمده که از این تعداد برای ۱۲ واحد نانوایی متخلف پرونده‌های تخلف مجموعا به ارزش ۳۴ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال تشکیل شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت زابل افزود: در جریان بازرسی‌های بعمل آمده، سهمیه تعداد سه باب نانوایی متخلف به میزان ۱۱ تن آرد قطع و بعنوان تشویقی در اختیار نانوایی‌هایی با خدمات مطلوب قرار گرفت.

وی هدف از اجرای این طرح را تامین نان با کیفیت و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان عنوان و بیان کرد: اجرای گشت‌های مشترک در این زمینه کماکان ادامه دارد.

شهری‌زاد خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ستاد خبری اداره صمت اطلاع دهند تا با متخلفان برابر مقررات برخورد شود.

 همجواری شهرستان‌های شمالی سیستان و بلوچستان شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز با کشور افغانستان و قاچاق آرد به این کشور و همچنین با توجه به درخواست‌های مردمی برای بالا بردن کیفیت نان‌های عرضه شده از سوی نانوایی‌ها سبب افزایش حساسیت دستگاه‌های دستاندرکار برای نظارت بیشتر بر فعالیت نانوایی‌ها در این منطقه شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار