در سومین هفته لیگ‌برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم سپاهان اصفهان موفق شد شهرداری گنبد را شکست دهد.

به‌گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، تیم والیبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته سوم لیگ‌برتر والیبال باشگاه‌های کشور در سالن ۲۵ آبان میزبان شهرداری گنبد بود که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر صفر سپاهان اصفهان همراه شد.

تیم والیبال سپاهان اصفهان در این مسابقه سامان فائزی، متین تکاور، مهدی بیاتی، کیاوش حیدری، فرزاد ملابهرامی، علیرضا کرباسی، مسعود غلامی، امیر غفور، امیرحسین یوسفی، مجتبی میرزاجانپور، پرویز پزشکی، مهدی مرندی، رضا اصلانی و علی داوری را به سرمربی‌گری رحمان محمدی‌راد همراه خود داشت.

در تیم والیبال شهرداری گنبد نیز عبدالحمید چوگان، امیرحسن ملاعباسی، احسان حاجیلی، ادریس دانشفر، مبین علاقی، فاروق کوک‌جلی، حسین امیری، احسان سعیدی، پیمان دانش‌دوست، یونس قلیچ‌نژاد، موسی سخاوی، عبدالمختار بوش و امین درگهان حضور داشتند و طاهر قره‌داشلی این تیم را هدایت می‌کرد.

سپاهان در نیمه اول موفق شد در یک بازی بهتر و فاصله‌ای ۶ امتیازی با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ میهمان خود را شکست دهد.

در ست دوم بازی جذاب و نزدیک‌تر دنبال شد و شهرداری گنبد بازی پایاپایی انجام داد اما باز هم محمدی‌راد با تغییرات متوالی برتری‌اش را با حریف دیکته کرد و با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ ست دوم راس نیز پیروز شدند.

در نیمه آخر نیز سپاهانی‌ها با سرویس و اسپک‌های با دقت موفق شدند به یک ست دیگر برسند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ حریف را شکست دادند و با سه امتیاز سوم ۹ امتیازی شدند و کماکان در صدر جدول قرار می‌گیرند.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.