یک مرد ۵۵ ساله در جشنواره گاو که در اسپانیا برگزار می‌شود مورد حمله یکی از گاو‌ها قرار گرفت و جان باخت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، به گفته مقامات، یک مرد پس از اینکه در یک جشنواره گاو نر در شرق اسپانیا توسط یک گاو مورد حمله قرار گرفت، بر اثر جراحات وارده خونریزی کرد و جان خود را از دست داد. پس از کاهش‌های محدودیت‌های مربوط به کرونا در اسپانیا، این حادثه یکی از اولین مورد مرگ و میر‌های مرتبط با برگزاری رویداد‌های مختلف است.

شورای شهر اوندا روز شنبه گفت که این مرد ۵۵ ساله که نامش فاش نشده است، در جشنواره گاو بار‌ها مورد حمله این حیوانات قرار گرفته است. سایر شرکت کنندگان سعی کردند حیوان را به طرف خودشان جذب و حواس او را از مرد ۵۵ ساله پرت کنند، اما تلاش آن‌ها ناکام ماند.

به گفته خدمات اورژانس، این مرد همان روز در بیمارستانی در شهر مجاور ویارئال پس از آسیب از ناحیه ران پا و خونریزی درگذشت. او از ناحیه سر نیز زخمی شده بود. شورای اوندا تمامی مسابقات گاو نر را که برای برگزاری در این شهر برنامه ریزی شده بودند لغو کرد. البته سایر فعالیت‌ها و رویداد تحت تاثیر این موضوع قرار نگرفتند.

جشنواره گاو بازی

در سال‌های اخیر بحث و جدل در مورد اینکه آیا جشنواره‌های گاو نر باید لغو شوند یا برگزاری آن‌ها همچنان ادامه داشته باشد داغ‌تر شده است. از زمان برداشته شدن محدودیت‌های کووید تعداد انگشت شماری از این جشنواره‌ها برگزار شده است.

یک نظرسنجی در سال ۲۰۲۰ نشان داد که ۴۶.۷ درصد از اسپانیایی‌ها موافق ممنوعیت جشنواره‌های گاوبازی بودند. البته ۳۴.۷ درصد هم تمایلی برای برگزاری این نوع جشنواره‌ها نشان ندادند، اما از ممنوعیت قانونی آن هم حمایت نکردند. در این نظرسنجی ۱۸.۶ درصد هم معتقد بودند که جشنواره‌های گاوبازی همچنان باید برگزار شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار