مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: مجوز ساخت ۳ مرکز در شهر‌های اهرم، شبانکاره، خارگ و درمانگاه شماره دو بوشهر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سید جواد رکاب پور مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر در نشست با نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حوزه توسعه بخش سرپایی و درمانگاه‌ها امسال مجوز ساخت مرکز درمانی در شهر‌های اهرم، شبانکاره، خارگ ودرمانگاه شماره دو بوشهر صادر شده است.

او افزود: ارتقاء کمی و کیفی خدمات درمانی تامین اجتماعی برای همه نقاط استان به صورت فراگیر مدنظر است و بر همین اساس با تکمیل و راه‌اندازی درمانگاه‌های در حال ساخت، همه شهرستان‌های استان دارای مرکزدرمانی خواهند شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: در حوزه توسعه مراکز بستری نیز ۹۸ تخت به ظرفیت تخت‌های بستری بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان افزوده شده است.

رکب‌پور عنوان کرد: در شهر‌هایی که بیمارستان تامین اجتماعی ندارند خدمات درمانی برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در مراکز درمانی دولتی رایگان است.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شهرستان تنگستان و دشتی دو شهرستانی بودند که مرکز درمانی تامین اجتماعی نداشتند که با تلاش و پیگیری‌های مجموعه درمان تامین اجتماعی استان اکنون درمانگاه در شهرهای خورموج و دلوار، در حال ساخت است و مجوز ساخت درمانگاه در شهر اهرم نیز صادر شده است.

غلامحسین کرمی بر توسعه همه جانبه و فراگیر درمان در استان تاکید و عنوان کرد: با توجه به اهمیت حوزه سلامت و کمبود‌هایی که در این حوزه در استان وجود دارد باید شرایط برای ارائه خدمات درمانی بهتر به مردم فراهم شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.