دومین گروه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به فارس، همراه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و معاون فرهنگی و امور رسانه این اداره از کارخانه کاغذسازی زاگرس فارس، بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کارخانه در حال احداث کاغذسازی در استان فارس ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ در برنامه‌ای از پیش اعلام نشده میزبان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران بود که این بازدید با دستور دکتر رئیسی برای گره‌گشایی از موانع فراروی این واحد تولیدی همراه شد و این روز‌ها تحقق آن، در دستورکار مسئولان کشوری و استانی است.

دومین گروه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به فارس، همراه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و معاون فرهنگی و امور رسانه این اداره از کارخانه کاغذسازی زاگرس فارس، بازدید کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در بازدید از این کارخانه اظهار کرد: پس از سفر ریاست جمهوری به فارس و بازدید کارخانه کاغذسازی زاگرس، برای دومین بار، یک گروه دیگر از متخصصان برای شناسایی مشکلات این کارخانه و بررسی راهکار‌های گشایش و راه‌اندازی آن به شیراز آمدند.

صابر سهرابی ادامه داد: این گروه، نمایندگانی از کمیته کاغذ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودند که مشکلات کاغذ کشور را بررسی و پیشنهاد‌های خود برای برطرف شدن آن را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد ریاست جمهوری خواهند داد.

او افزود: این کمیته پس از بررسی میدانی و آشنایی با کارکرد و مشکلات این کارخانه، برخی راهکار‌های خود برای راه‌اندازی هرچه سریعتر این کارخانه را با رئیس کارخانه بررسی کردند.

ساخت کارخانه کاغذسازی زاگرس نزدیک به یک دهه پیش، آغاز شد و تاکنون با سرمایه‌گذاری انجام شده پیشرفت ۸۷ درصدی داشته است. پس از راه‌اندازی این کارخانه، کاغذ‌های باطله در این کارخانه در قالب‌هایی همچون کاغذ تحریر بازیافت خواهند شد.

این کارخانه افزون بر بازیافت کاغذ و ارزآوری بسیار برای کشور می‌تواند نزدیک به ۶۰۰ اشتغال مستقیم و افزون بر هزار اشتغال غیرمستقیم ایجاد کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار