رئیس شورای اسلامی بخش میانولایت تایباد گفت: زیرساخت‌های درمانی بخش میانولایت ضعیف است و نیاز به بازنگری و توجه اساسی دارد.

منوچهر عباسی رئیس شورای اسلامی بخش میانولایت تایباد  در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به اینکه زیرساخت‌های درمانی بخش میانولایت ضعیف است و نیاز به بازنگری و توجه اساسی دارد، گفت: بخش میانولایت تعداد ۳۲ هزار جمعیت دارد و از این رو ساخت مرکز درمان بستر جهت بستری موقت بیماران در شهر مشهدریزه، به عنوان مرکز بخش، ضروری است.

او با بیان اینکه یک دستگاه آمبولانس به ۳۲ هزار نفر در بخش میانولایت خدمات ارائه می‌دهد که با توجه به پراکندگی روستا‌ها نیاز حداقلی به دو دستگاه آمبولانس احساس می‌شود، افزود: طبق گفته نماینده مردم تایباد در مجلس، دو دستگاه آمبولانس به شهرستان تحویل شد؛ اما برخلاف نیاز بخش میانولایت هیچ دستگاهی به این منطقه اختصاص نیافت.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای اسلامی بخش میانولایت تایباد  ادامه داد: ایجاد داروخانه شبانه روزی از دیگر خواسته‌های مردم است؛ به طوری که از ساعت ۹ شب به بعد، مردم مجبورند به خاطر تهیه دارو به شهر تایباد مراجعه کنند.

عباسی بیان کرد: در چندین مرحله برای تقویت زیرساخت‌های درمانی به فرمانداری، نماینده مردم در مجلس و شبکه بهداشت و درمان نامه نگاری انجام شده که تا کنون پاسخی دریافت نشده است و خیرین برای گسترش مرکز جامع سلامت شهر مشهدریزه و ایجاد مرکز درمان بستر اعلام آمادگی کرده اند؛ اما همچنان منتظر جواب مسئولان بهداشت و درمان هستیم.

انتهای پیام// ا. چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.